//

Unlocken of niet ??

Unlocken of niet ?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoy, Heb al enkele dagen problemen met bellen en gebeld worden , gesprekken naar mij worden dan (als er dan al verbinding is ) doorgeschakeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 02:07
Troxxa Troxxa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Unlocken of niet ??

Hoy,

Heb al enkele dagen problemen met bellen en gebeld worden , gesprekken naar mij worden dan (als er dan al verbinding is ) doorgeschakeld naar mijn voicemail . Via google info zou met een herstel eventueel het probleem op te lossen zijn.Heb al eens een "Wis alle inhoud en instellingen " gedaan en hem daarna dus via iTunes terug opgestart en dat ging zonder problemen. Is dit na een " herstellen " dan ook het geval en hoeft er dan niets ge-unlockt te worden ?

Grtn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: FW 4.3.2 en Baseband 02.10.04 te unlocken of niet. Want kan niet meer volgen YvesT Unlock 7 26-04-11 13:59
iPhone 3GS: wil niet unlocken djoenez Unlock 14 12-04-11 18:49
iPhone 3GS: Unlocken lukt niet... Nathaniel Unlock 23 13-10-10 12:07
Iphone 3g niet te unlocken Kidzukai Archief 2 30-07-09 13:45
Lukt niet om te unlocken 1.0.2 langejan Unlock [archief] 18 01-12-07 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.