//

Geen netwerk na jailbreak en unlock

Geen netwerk na jailbreak en unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een veel voorkomende probleem zoals ik heb gezien na mijn zoektocht. Maar ik heb niks kunnen vinden dat mijn zou kunnen helpen vandaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-11, 01:40
SyriX SyriX is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Geen netwerk na jailbreak en unlock

Dit is een veel voorkomende probleem zoals ik heb gezien na mijn zoektocht. Maar ik heb niks kunnen vinden dat mijn zou kunnen helpen vandaar dat ik dit nieuwe topic start.

Ik heb een 3GS met oude bootrom en 6.15 baseband. Ik heb JB via snowbreeze dus een custom ipsw van ios 5.0. Alles is goed verlopen, cydia werkt ook. Ik heb via cydia ook ultrasnow uitgevoerd. Alles lijkt goed te gaan geen foutmelding. (toestel is ook via snowbreeze geactiveerd).

Na het opstarten heb ik echter geen netwerk. ook als ik vliegtuig-mode aanzet en weer uitzet krijg ik melding dat de lijst niet kan worden geladen. (ik heb trouwens een Vodafone sim, in de info lijst krijg de sim gegevens ook gewoon te zien)

Wat doe ik fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-11, 09:32
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Wel even dit geprobeerd? Even door de Blog scrollen dan zie je een mogelijke oplossing voor jouw probleem....Laat ons weten of het lukt, altijd makkelijker voor anderen!

Beijing iPhone Repair | Repair, Restore, Unlock & Jailbreak
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 16-12-11, 15:40
SyriX SyriX is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Wel even dit geprobeerd? Even door de Blog scrollen dan zie je een mogelijke oplossing voor jouw probleem....Laat ons weten of het lukt, altijd makkelijker voor anderen!

Beijing iPhone Repair | Repair, Restore, Unlock & Jailbreak
Yes, dat heb ik al even gedaan. Meest recent post over soortgelijke probleem dateert uit begin van het jaar en daarbij is er ook geen oplossing geboden, dus vandaar mijn post.
  #4  
Oud 16-12-11, 18:19
SyriX SyriX is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Laatste update: Ik heb de no service probleem met mijn 5.0 op bb06.15 op de volgende manier opgelost (ergenso op een site gevonden):

here's how i fixed the "no sim" problem of my 3gs (iOS 5.0 with bb 6.15):
1. connect the phone without a sim to pc and run iTunes, it should be in DFU mode
2.restore the phone in iTunes
3. after it's done, use redsnOw (i used 0.98b7), put it in DFU again to jailbreak
4. when you get to the options, check "install cydia", "install iPad baseband" and "de-activate phone"
5. wait til it is finished, when the phone boots, it will show "No Sim card", put the simcard in
6. activate the phone normally
how this works for you too..
  #5  
Oud 17-12-11, 12:12
hengelo25 hengelo25 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard

Geweldig SyriX! Het heeft mij na 6uur lang *****n geholpen!
Reageren

Labels
3gs, netwerk, snowbreeze, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: na unlock geen netwerk Berdien92 Unlock 3 18-01-11 12:57
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
iPhone 3G: Problemen vodafone netwerk na jailbreak & unlock MIDNR Unlock 6 06-10-09 17:46
iPhone: Geen netwerk na Jailbreak en unlock met 3.01 j0han1987 Jailbreak 1 01-10-09 13:36
iPhone 3G: Unlock 3G 8Gb 2.1 maar geen netwerk Ottoo Unlock 8 17-05-09 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.