//

2de hands ios 5

2de hands ios 5 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone bezitters. Ik heb ongeveer 2 dagen het forum doorgenomen en zag dat er veel vergelijkbare problemen zijn maar het zijn ze toch altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-11, 23:07
Jeroeniemo Jeroeniemo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 13
Standaard 2de hands ios 5

Beste Iphone bezitters.

Ik heb ongeveer 2 dagen het forum doorgenomen en zag dat er veel vergelijkbare problemen zijn maar het zijn ze toch altijd net niet helemaal.

wat is er gebeurd: 4 dagen geleden kocht ik de iphone 4 gejailbreakt en gelockt met ios 4.3.4 met een turbo sim van gevey in de beschrijving stond dat ik me toestel opnieuw moest opstarten, dus ik me mobiel uitgezet, en toen zag ik dus alleen het apple logo, inplaats van redsnow te downloaden en de ios 4.3.4 heb ik de phone gereset en kon ik dus via itunes me mobiel herstellen. zonder goed na te denken dus de nieuwe ios 5 erop gezet. nu is de mobiel dus weer gelockt en vraagt om een sim kaart ik heb de vodafone telfort en t-mobile al geprobeerd maar helaas.

Via Dealextrem wil ik de activatie sim kopen(phonebook) maar volgends mij ligt de site plat want de betalingen lukken op verschillende manieren niet.

Ik heb nog via redsnow de 4.3.4 er op willen zetten maar tevergeefs de baseband is natuurlijk ook upgeread. ik weet dus niet hoe ik mijn modelnummer kan vinden en hoe kom ik aan het imei nummer? op de achterkant staat wel model A1332 EMC 380B FCC ID: BCG-E2380B IC: 579C-E2380B

Laatst gewijzigd door Jeroeniemo; 24-12-11 om 23:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-11, 16:44
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

het imei nummer is gewoon te vinden onder het knopje "i" als de iphone op het activatie scherm zit ...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2de hands iphone lcd stuk ... fiestaboyke iPhone algemeen 3 07-02-11 22:24
2de hands Iphones rayko87 iPhone algemeen 1 07-08-10 17:53
Info over 2de hands iphones Stevo Koopinformatie Nederland 9 09-06-10 15:04
2de hands iphone Buzze Koopinformatie Nederland 5 06-08-08 12:46
2de hands iphone opsturen. gemmelos Koopinformatie Nederland 2 07-07-08 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.