//

8gb 6.15 bb geen homescreen, lijkt wel bricked

8gb 6.15 bb geen homescreen, lijkt wel bricked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn iphone 3gs 8gb start niet meer door naar de homescreen. Hij kan in DFU, Itunes herkend hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-12, 20:07
xsence xsence is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: nijmegen
Berichten: 4
Standaard 8gb 6.15 bb geen homescreen, lijkt wel bricked

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mijn iphone 3gs 8gb start niet meer door naar de homescreen.

Hij kan in DFU, Itunes herkend hem zelfs en heb er net zelfs nog 5.01 opgezet echter krijg ik na het apple logo een oneindige laad schermpje. Dus het dingetje blijft ronddraaien.

Er staat baseband 6.15 op en moet de iphone 3gs 8gb hier tegen kunnen omdat deze nog uit 2010 komt en niet de vervangende baseband heeft.

Toen de iphone 3gs net opnieuw starte na de update van 5.01 kreeg ik in itunes de volgende melding: de iphone die u probeert te activeren heeft geen sim-kaart

De sim-kaart zit er gewoon in, echter heb ik op de iphone zelf nog steeds het ladende dingetje ronddraaien.

Help me alstublieft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad lijkt geen internet meer te vinden! Moniek67 iPad algemeen 10 15-01-12 00:14
iPhone: Herstel mislukt, iPhone in recovery en lijkt bricked? Please help! Mireille005 Jailbreak 10 06-01-12 15:29
geluid: de telefoon lijkt wel hees! ReenPouwels iPhone algemeen 0 16-03-10 16:52
[Iphone 8Gb] Baseband corrupt? bricked? 1.1.4/1.1.3/1.0.2. DokieDokie Unlock [archief] 16 07-06-08 01:29
iPhone vrije sim, unlock, maar lijkt ge-bricked breichgelt Unlock [archief] 9 10-11-07 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.