//

Carrier unlocked iPhone updaten

Carrier unlocked iPhone updaten discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn T-mobile iPhone aanschafte heb ik hem met limera1n en ultrasnow geunlocked en jailbreaked omdat ik een telfort abbo had. Inmiddels zijn we ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-01-12, 19:58
BarryvV BarryvV is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Carrier unlocked iPhone updaten

Toen ik mijn T-mobile iPhone aanschafte heb ik hem met limera1n en ultrasnow geunlocked en jailbreaked omdat ik een telfort abbo had. Inmiddels zijn we een tijdje verder en heb ik een t-mobile abbo en wil ik graag updaten naar 5.01 vanwege de extra mogelijkheden. Nu lees ik horrorverhalen dat bij verkeerd updaten ik een hele dure iPod overhoud.

In cydia heb ik al het een en ander gelezen over hoe te updaten maar ik ben niet zeker van mijn zaak. Ik ben geneigd om simpelweg via iTunes te updaten omdat ik de unlock niet meer nodig heb.

Ik heb geprobeerd een custom IPSW file te maken met redsn0w (lukte niet en ik kon mijn versie niet vinden) en heb mijn SHSH blobs naar de servers gestuurd (dit werd niet geaccepteerd). Door deze overdaad aan informatie waar ik niet in thuis ben, ben ik de weg een beetje kwijt en het lezen van de topics hier helpt niet. Wie kan mij helpen?

Versie: 4.0.2 (8A400)
Modemfirmware: 01.59.00
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-12, 20:53
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Naar mijn mening kun je jouw iPhone4 gewoon updaten naar 5.0.1. Zorg wel dat de sim- en toestelpin er af zijn. Dat vertraagt alleen maar en kan bovendien complicaties geven. .
Op de T-Mobile-site lees je hoe je je iPhone4 -voor altijd- gratis simlockvrij kunt maken.
Daarna kun je hem met Redsn0w weer untethered jailbreaken. Geen unlock meer nodig.

... tenminste als je zeker weet dat jouw iphone 4 van T-Mobile-NL komt.
  #3  
Oud 13-01-12, 21:24
BarryvV BarryvV is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Ik zie het inderdaad staan op de site van t-mobile, dit is nieuw voor me. Wellicht dat hij al unlocked is (aangezien ik de stappen zoals zij aangeven al eens doorlopen heb).

Voor de duidelijkheid; ik kan dus via iTunes de software simpelweg bijwerken, zonder dat ik hem onherstelbaar sloop?
  #4  
Oud 13-01-12, 21:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarryvV Bekijk bericht
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Ik zie het inderdaad staan op de site van t-mobile, dit is nieuw voor me. Wellicht dat hij al unlocked is (aangezien ik de stappen zoals zij aangeven al eens doorlopen heb).

Voor de duidelijkheid; ik kan dus via iTunes de software simpelweg bijwerken, zonder dat ik hem onherstelbaar sloop?
Correct. Het updateproces moet natuurlijk niet onderbroken worden... Even voor de duidelijkheid, we hebben het hier over een iPhone met een T-Mobile NL simlock?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 14-01-12, 14:01
BarryvV BarryvV is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja dat klopt. Hij is aangeschaft met een abbonement bij t-mobile, net toen de iPhone 4 "uitkwam". Ik ga hem nu updaten, het resultaat zal ik hier plaatsen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlocked en Jailbroken 1.1.2. Updaten? PatranoV Jailbreak 1 08-08-10 15:12
iPhone: Hoe jailbroken en unlocked iPhone updaten? cdenauw Jailbreak 1 27-05-10 17:44
unlocked 1.0.2 gewoon updaten naar 1.1.1? aernout Archief 1 14-11-07 18:28
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
Is het mogelijk om een unlocked 1.0.2. ---> 1.1.1. te updaten? OSX lakes iPhone algemeen 8 24-10-07 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.