Ultrasn0w unlock iPhone 3GS lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 3GS 16GB met baseband 06.15.00 IOS 5.0.1. Ik heb deze gejailbreaked met redsn0w en ik heb deze vervolgens diverse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ultrasn0w unlock iPhone 3GS lukt niet
Hallo,
Ik heb hier een iPhone 3GS 16GB met baseband 06.15.00 IOS 5.0.1. Ik heb deze gejailbreaked met redsn0w en ik heb deze vervolgens diverse keren proberen te unlocken en volop gezocht op verschillende forums. Ik kom er echter niet uit. Ik heb de bron toegevoegd in Cydia en vervolgens Ultrasn0w succesvol geinstalleerd (dit allemaal volgens stappenplan op deze site). Nu doe ik mijn vodafone simkaart erin en wordt er om pincode gevraagd, (iphone geeft aan dat deze succesvol is ingevoerd), hierna gebeurt er niets meer, links boven blijft de iphone maar zoeken naar netwerk en dat lukt maar niet?! Wat kan / moet ik doen om dit te verhelpen? Alvast erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na jailbreak in sources in Cydia toevoegen: repo666.ultrasn0w.com hiermee moet het lukken. Suc6 |
|
||||
|
||||
Moet je de optie iPad baseband ook selecteren als er al een 06.15.00 baseband op staat? Lijkt mij dubbel dan. Maar ach, ik heb al vreemdere dingen gezien
|
||||
|
||||
Citaat:
Of het altijd moet met de iPad baseband is mij niet duidelijk...
|
||||
|
||||
Loop hier namelijk tegen hetzelfde probleem aan met een 3GS van een collega. Jailbreak en unlock staan allemaal op de 3GS maar hij blijft maar zoeken naar de provider. Zal dus maar eens opnieuw jailbreaken met opnieuw de iPad baseband erbij.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad met update naar 5.0.1 maar als je de Ipad baseband opnieuw installerd moet dit probleem verholpen worden. Bij mij iig wel.
|
|
||||
|
||||
Zal de iPhone van de collega even mee naar huis nemen en opnieuw jailbreaken. Lukt hier op het werk helaas niet. Iets met administrator toegang en zo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone 3GS: 3gs unlock 06.15.00 lukt niet | kroezeder | Unlock | 8 | 31-12-11 11:22 |
iPhone: Eerste jailbreak & unlock iPhone 3gS lukt niet (Vereningd Koninkrijk - o2) | sintjopper | Jailbreak | 16 | 25-08-10 19:18 |
|
|