//

MC605

MC605 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 4 gekocht en heb raad nodig want ik ken helemaal niets van unlocken/jailbreaken/baseband etc. Ik heb hem ook nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-12, 11:22
Katrienv Katrienv is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Question MC605

Hallo,
ik heb een iPhone 4 gekocht en heb raad nodig want ik ken helemaal niets van unlocken/jailbreaken/baseband etc. Ik heb hem ook nog niet aan iTunes durven koppelen.
Als ik hem aanzet heb ik geen verbinding en er komt op "u kunt niet bellen met iPhone. Herstel via iTunes." Verder zie ik ook dat er een CYDIA app opstaat.
Het is het MC605B model. Versie 4.3.3 (8J2).

Nu heb ik enkele vragen.
1. Is dit dus een locked model?
2. Wat gebeurt er als ik deze daadwerkelijk herstel via iTunes, zou hij dan werken?
3. Hoe kan ik hem aan de praat krijgen?

Graag uitleggen in niet te technische benamingen Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik snap er niets van. Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-12, 13:48
Katrienv Katrienv is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Niemand? Kan ik iets fout doen als ik de iPhone gewoon herstel in iTunes? Ik durf het niet te doem omdat ik niet weet of die Cydia iets te maken heeft met unlock en dat ik die dan zou verwijderen?
  #3  
Oud 29-01-12, 13:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in Cydia of er een package met de naam "Ultrasn0w" geïnstalleerd is. Indien dat het geval is heeft de iPhone hoogstwaarschijnlijk een softwarematige unlock.

Het model MC605B zou een UK of een Ierse iPhone kunnen zijn, een SIM-lock is dus niet uitgesloten.
  #4  
Oud 29-01-12, 14:16
Katrienv Katrienv is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kijk eens in Cydia of er een package met de naam "Ultrasn0w" geïnstalleerd is. Indien dat het geval is heeft de iPhone hoogstwaarschijnlijk een softwarematige unlock.

Het model MC605B zou een UK of een Ierse iPhone kunnen zijn, een SIM-lock is dus niet uitgesloten.
Bedankt voor je antwoord timosha. Ik heb even gekeken in Cydia > alle pakketten en daar staat niets van Ultrasn0w. Dus nu kan ik concluderen dat er geen softwarematige unlock is (want anders zou mijn simkaartje toch werken)? Ik heb niets te verliezen met eens te herstellen in iTunes? Is delocker.com een oplossing?
  #5  
Oud 29-01-12, 14:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katrienv Bekijk bericht
Is delocker.com een oplossing?
Daar kan ik geen uitspraken over doen behalve dat al die "delockers" obscure bedrijfjes zijn die gebruik maken van de "diensten" van corrupte medewerkers van sommige providers.

Succes verder
Reageren

Labels
mc605b, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.