iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: IMEI Unlock Vodafone Spanje (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/113030-imei-unlock-vodafone-spanje.html)

Jan123 27-02-12 18:29

IMEI Unlock Vodafone Spanje
 
Hallo


Ik heb een Spaans Iphone 4 (Vodafone). Ik zou deze graag willen IMEI unlocken.

Ik heb op Ebay wat rondgekeken, er zijn 4 aanbieders en dit kost ongeveer €130.

Maar ik wou toch voor de zekerheid vragen: Bestaat zo een IMEI unlock wel via Vodafone Spain? Want ik weet dat het via Duitsland bijvoorbeeld niet gaat.


Groetjes

iNemesis 27-02-12 19:12

het bestaat wel :) wat de prijsstelling is weet ik niet. Je moet wel weten als het niet lukt om op 1 of andere reden ze heel moeilijk doen over terug betaling! Dus ...ik zou dat eerst goed na vragen!

Jan123 27-02-12 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 774741)
het bestaat wel :) wat de prijsstelling is weet ik niet. Je moet wel weten als het niet lukt om op 1 of andere reden ze heel moeilijk doen over terug betaling! Dus ...ik zou dat eerst goed na vragen!

Hallo

Dit is de link:

gsmspain.com/unlock
Het lijkt toch een grote telecomsite te zijn?

Betaling is mogelijk via Paypal.

iNemesis 27-02-12 20:41

ik zeg gewoon goed navragen. Een grote betrouwbare site zou geen irritante google ads laten...Mij komt het onbetrouwbaar over :)! maar ja meer kan ik niet van zeggen.

Jan123 28-02-12 19:26

Ja het is wel wat vaag.


Vreemd dat nog niemand dit gedaan heeft of meegemaakt..

iNemesis 29-02-12 17:12

Niet iedereen koopt zijn iphone in spanje :)...schat ik zo!

Jan123 29-02-12 18:26

Het is gelukt!
Groetjes

senna22 29-02-12 19:29

welke heb je gebruikt gsmspain?

iNemesis 29-02-12 22:35

Ja het zou wel fijn zijn ter info om even te vermelden .....wat je hebt gedaan :D! daarvoor zijn we hier op het forum om dingen te delen en niet alleen je eigen problemen oplossen en wegwezen :)

Jan123 29-02-12 23:49

Hallo

Uiteindelijk jouw raad opgevolgd en toch niet via zo een site.

Ik had een zoekertje geplaatst en werd benaderd door een persoon uit België. Mijn toestel was op 1 dag (!!) unlocked en kostprijs was €120.

Ik weet niet of het toegelaten is om hier het emailadres te zetten? Het lijkt me in ieder geval handig voor mensen die hier mee zitten, De personen die vodafone spain kunnen unlocken, kan je op 1 hand tellen denk ik..dus ik ben wel blij nu.


Groetjes
Jan

iNemesis 01-03-12 13:47

Mooi :D ....Daar hebben we wat aan :)! voor een leuke prijsje 120 €, want vodafone spanje is niet goedkoop meestal.

schocky 14-05-12 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan123 (Bericht 775365)
Hallo

Uiteindelijk jouw raad opgevolgd en toch niet via zo een site.

Ik had een zoekertje geplaatst en werd benaderd door een persoon uit België. Mijn toestel was op 1 dag (!!) unlocked en kostprijs was €120.

Ik weet niet of het toegelaten is om hier het emailadres te zetten? Het lijkt me in ieder geval handig voor mensen die hier mee zitten, De personen die vodafone spain kunnen unlocken, kan je op 1 hand tellen denk ik..dus ik ben wel blij nu.


Groetjes
Jan

Kan je mij de kontakt gegevens eens doormailen aub? ik zit met een dergelijk probleem maar dan met een Franse provider.
alavst ne dikke merci

Jan123 29-05-12 09:55

Zie Pm

Groetjes

DenZeten 05-04-13 23:27

Kan ik dat contact adres ook eens doorkrijgen? Heb hetzelfde probleem met een 4

ericp 21-06-13 21:30

Zit met een Vodafone kaartje uit Turkije. Heb al eens +/-30 € betaald aan Imei-unlock.net om te inlokken. Beloofde op hun site binnen de 48 te kunnen unlocen. Uiteindelijk pas na een week een mail gekregen dat de Imei code unlocked was. Hing toestel met de Vodafine sim aan Itunes en herstelde de Iphone. Na heel de hersteloperatie geen bericht dat het toestel unlocked was. Anderz sim kaart van een Belgische provider er ingestoken. maar helaas, nog altijd geblokkeerd.
Contact (via chat) opgenomen met de leverancier die het ging nakijken en me binnen de 6 à 12 uur zou antwoorden. Weer geen antwoord, en dan maar zelf terug contact opgenomen. De kerel klonk nogal verbaasd want volgens hem was het toestel ge-unlocked. Nadat ik hem bevestigd had dat dit niet het geval was, heeft hij me beloofd dat het geld zou worden teruggestort. Een uur later kreeg ik een mail waarin stond dat het geld me zou worden teruggestort. Dus op dat gebied was het wel een betrouwbare site, maar helaas hij heeft mijn toestel niet kunnen unlokken. Heeft iemand al dergelijke ervaring gehad ?

iNemesis 21-06-13 22:22

:) . als het unlocked is het unlocked. Dan ligt het aan je iphone (hardware probleem) waardoor geen netwerk kan krijgen. Maar wil je het zekere van het onzekere, stuur mij je imei nummer ga ik even voor je kijken ;)! ik zie meer aan imei dan je lief is :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.