//

Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken...

Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4s gekregen vanuit Tenerife, ik probeer met een proximus simkaart mijn iPhone op te starten en dit lukt niet... Is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-12, 20:21
gashogirl gashogirl is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken...

Ik heb een iPhone 4s gekregen vanuit Tenerife, ik probeer met een proximus simkaart mijn iPhone op te starten en dit lukt niet...
Is mijn iPhone dan locked? Ik ben een erge leek op dit vlak en weet niet hoe ik mijn vraag juist moet stellen.
Ik heb naar apple support gebeld en zij vonden via mijn serie nummer dat de iPhone afkomstig is uit Zweden...

Zal ik mijn iPhone ooit nog gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-12, 20:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Heb je voordat je je simkaart in de iphone gestopt hebt er de pincode afgehaald?
  #3  
Oud 22-03-12, 20:53
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Lijkt er sterk op dat ie idd simlocked is...

Je bent er voorlopig dus niks mee...

En als ie op 5.1 loopt en de nieuwste baseband kan je heel lang wachten op een unlock...