//

Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken...

Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4s gekregen vanuit Tenerife, ik probeer met een proximus simkaart mijn iPhone op te starten en dit lukt niet... Is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-12, 20:21
gashogirl gashogirl is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 4s vraagt geldige simkaart zonder pincode om de iphone te unlocken...

Ik heb een iPhone 4s gekregen vanuit Tenerife, ik probeer met een proximus simkaart mijn iPhone op te starten en dit lukt niet...
Is mijn iPhone dan locked? Ik ben een erge leek op dit vlak en weet niet hoe ik mijn vraag juist moet stellen.
Ik heb naar apple support gebeld en zij vonden via mijn serie nummer dat de iPhone afkomstig is uit Zweden...

Zal ik mijn iPhone ooit nog gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-12, 20:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Heb je voordat je je simkaart in de iphone gestopt hebt er de pincode afgehaald?
  #3  
Oud 22-03-12, 20:53
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Lijkt er sterk op dat ie idd simlocked is...

Je bent er voorlopig dus niks mee...

En als ie op 5.1 loopt en de nieuwste baseband kan je heel lang wachten op een unlock...

Enig soelaas biedt misschien een jailbreak voor A5 devices waarmee je dan tenminste alles behalve de telefoonfunctie kan gebruiken...

En die JB zit eraan te komen...
  #4  
Oud 22-03-12, 21:01
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

je kan kijken voor een imei unlock?
  #5  
Oud 22-03-12, 21:01
gashogirl gashogirl is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

@ corne: zou niet weten hoe? ik kreeg een nieuwe simkaart met nieuwe pincode en moet dat eerst invoeren in een telefoon vooraleer ik mijn pin kan veranderen?

@ wally: Ik denk dat ik dat juist erop gezet heb, die 5.1? Maar ik vraag mij af, hij komt van Zweden (stond een apple id op van een zweed?) werd verkocht in Tenerife en hij werkte daar perfect. (mijn vader had hem geprobeerd met een kaart van daar...)
en over jailbreaken en unlocken weet ik zowieso niets, dus dat zou mij helemaal niet lukken?
  #6  
Oud 22-03-12, 21:54
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik zou toch even proberen om die standaard pincode (zal waarschijnlijk 0000 zijn) Eraf te krijgen met behulp van andere gsm misschien. Als ik net hersteld heb en de pincode er niet afgehaald heb als de iphone geactiveerd moet worden krijg ik dezelfde melding die jij beschreef. Je kunt het altijd proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart ejp Unlock 32 19-01-12 17:48
geldige simkaart? reaver iPhone algemeen 4 30-09-11 16:44
geen geldige simkaart esligroenewegen iPhone algemeen 10 07-02-11 00:39
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken tremmal Unlock 10 30-01-11 14:35
Applicaties zonder geldige sim-kaart? Wuzz iPhone Apps 1 20-02-10 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.