iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: AT&T gaat op 8 april gratis simlock er afhalen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/115673-at-and-t-gaat-op-8-april-gratis-simlock-afhalen.html)

waldpiek 07-04-12 08:23

AT&T gaat op 8 april gratis simlock er afhalen
 
Als ik het goed begrijp gaat AT&T gratis simlock verwijderen

http://unlockboot.com/2012/04/at-off...ocked-for.html

Guest-20180925190238 07-04-12 09:51

Blijkbaar :)

Citaat:

The official statement says that come Sunday, April 8th, they will offer qualifying customers the ability to unlock their AT&T iPhones.
Dus, als jij als AT&T klant aan bepaalde voorwaarden voldoet zou het volgens het bericht kunnen dat AT&T jouw iPhone unlocked.

Succes gewenst :)

iNemesis 07-04-12 13:54

ja ja :D ...goed nieuws :) voor de AT&T toestellen. Hoop dat ze ook voor mensen uit NL niet zo moeilijk doen. Die toestellen zijn al tig keer doorverkocht :) .
zou wel leuk zijn als het iemand probeert met een at&T toestel hier in NL :)......goed nieuws voor de vele ipods in nederland op dit moment. Als ik het goed begrijp moeten deze voorwaarden gelden:
* 2 jaar oud zijn
* of een afkoopsom betaald hebben aan het begin??

ddi 08-04-12 04:50

heb hier ook nog een ophone 4 van 2010 heb op andere berichten gelezen dat je het via je at&t acount alleen kan aanvragen en dus niet voor de mensen die hem op ebay of een andere site gekocht hebben


hopelijk word het wel zo net als hier in nl met t mobile

flopkabouter 09-04-12 12:59

Iemand dit al gedaan?

Ference 09-04-12 17:55

Geldt dit ook voor de iPhone 4s

XIII 09-04-12 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ference (Bericht 786416)
Geldt dit ook voor de iPhone 4s

Die is toch nog geen 2 jaar oud?

iphone1997 10-04-12 16:39

Jammer dat het alleen met AT&T klanten lukt , ik ben er geen klant van en heb geen contract :(....

waldpiek 13-04-12 21:17

Yes gelukt, Mijn iphone van 11 maanden oud simlock vrij , via marktplaats gekocht en toch mooi simlock vrij en dat binnen 24 uur

iphone1997 13-04-12 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waldpiek (Bericht 787562)
Yes gelukt, Mijn iphone van 11 maanden oud simlock vrij , via marktplaats gekocht en toch mooi simlock vrij en dat binnen 24 uur

Huuh van de marktplaats.. Heeft jou IPhone geen contract ofzo ??

waldpiek 13-04-12 21:25

geen idee, maar mailtje gestuurd gisteren tegen berichtje gehad met chase nummer en zo, zo net herstel gedaan om te kijken en simlock is er af, geen bericht gehad dat hij er af was, dus gewoon zelf ff gekeken of er na herstel iets gebeurde, en ineens geeft hij hem vrij en krijg ik in itunes het bericht dat hij er af is

iphone1997 14-04-12 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waldpiek (Bericht 787569)
geen idee, maar mailtje gestuurd gisteren tegen berichtje gehad met chase nummer en zo, zo net herstel gedaan om te kijken en simlock is er af, geen bericht gehad dat hij er af was, dus gewoon zelf ff gekeken of er na herstel iets gebeurde, en ineens geeft hij hem vrij en krijg ik in itunes het bericht dat hij er af is

Ik ga het niet riskeren om mijn Iphone zomaar te herstellen ik ben afhankelijk van jailbraik :).

waldpiek 14-04-12 00:30

ik niets te verliezen indd, had upgrade naar 5.1 met BB 04.12.01 gedaan dus alles vast als een huis, zat overigens nog wel contract op mijn iphone, maar omdat hij nu in nederland is zijn ze coulant

ddi 14-04-12 15:42

vandaag mail gekregen van at&t me iphone is geunlockt
moest hem aan itunes hangen met andere sim en klaar

iphone1997 15-04-12 11:12

Ik wil een vraag stellen vo

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 april 2012 om 10:14 ----------

Sorry voor het vorige bericht maar als nu alles hebt geregeld met AT&T en ze zeggen dat je moet herstellen,je klikt dan op herstellen en stel u voor je steek een ander sim in en het is nog steeds niet unlocked dan zit je daar. op ios 5.1 en je zit vast bij die welkomscherm wat moet je dan doen ?? Ik stel deze vraag voor als het zou gaan gebeuren ik ken mij eigen ik breng mij altijd in de problemen

Juniorke1760 17-04-12 13:46

heb ong zelfde probleem, heb nog geen werkende micro sim, heb al proberen syncen, maar geeft nog altijd melding ( dat ik een microrsim van provider dien in te brengen bij iphone) is dit wel nodig ? anders moet ik weer nodeloos gegevens sim naar microsim laten zetten zonder garantier dat het echt lukt..

macmichel 20-04-12 15:03

Ik heb het volgende gedaan om mijn iPhone 2G te unlocken, heb een mail gestuurd naar icare3@amcustomercare.att-mail.com met als onderwerp unlock iphone.
Ik heb het volgende in de mail gezet..
Hi,
I want to unlock my iPhone.Imei: .. ...... ...... .
Serial number: ...........
regards.
........
Je imei en serienummer kan je vinden via instellingen -> algemeen -> info.

Je zal even later (kan een uur duren) een mail van AT&T dat je mail is ontvangen en dat een medewerker contact met jouw op zal nemen, uiteraard via de mail.
In de mail die volgt is een medewerken aan jouw gekoppeld, deze heeft een hoop bla bla en vraagt om te bellen naar AT&T.

Je beantwoord de mail en zegt dat je uit Nederland komt en bellen met de VS toch wel duur is.
Mijn antwoord zoals ik die geschreven is als volgt....
Dear Aja,
I can't make a call because i live in the Netherlands, so i really hope you van help me though the mail.
Regards
Michel

Ik kreeg een tijd later dan uiteindelijk het verlossende mail van AT&T, heb toen mijn iPhone 2G hersteld en hierna was deze officieel unlocked.

adominus 24-04-12 18:11

Gemaild zoals aangegeven macmichel, ik houdt jullie op de hoogte van mijn ervaring

adominus 28-04-12 10:00

@macmichel,
jouw eerste email was nu al voldoende, kreeg 2 dagen nadien de procedure en hij is inderdaad nu unlocked, heerlijk.
Bedankt voor je info

Juniorke1760 28-04-12 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 (Bericht 787835)
Ik wil een vraag stellen vo

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 april 2012 om 10:14 ----------

Sorry voor het vorige bericht maar als nu alles hebt geregeld met AT&T en ze zeggen dat je moet herstellen,je klikt dan op herstellen en stel u voor je steek een ander sim in en het is nog steeds niet unlocked dan zit je daar. op ios 5.1 en je zit vast bij die welkomscherm wat moet je dan doen ?? Ik stel deze vraag voor als het zou gaan gebeuren ik ken mij eigen ik breng mij altijd in de problemen

ik zit nu in jouw doemscenario, kan zelfs niet herstellen gezien ik maar in configuratiescherm geraak zijn er hier oplossingen voor at&t gecontacteerd en zeiden dat ip als unlocked was, bij terugbellen waren ze er nog aan bezig


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.