//

PROVIDER unlock ,

PROVIDER unlock , discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, hoe kom ik erachter op welke provider mn iphone 4 gelocked is ? en welke baseband ik heb zonder er in te kunnen komen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-12, 10:42
iphonie8 iphonie8 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard PROVIDER unlock ,

Goeiedag, hoe kom ik erachter op welke provider mn iphone 4 gelocked is ? en welke baseband ik heb zonder er in te kunnen komen ?(of zou iemand me kunnen helpen ? )

model: A1387 EMC2430 FCC ID:BCG-E2430A IC:579C-E2430A
Alvast bedankt x
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 15:24
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Je kan proberen itools (zoek eens op google). In ieder geval geeft deze al veel info. Voor providercheck kan ik het wel doen, maar aan de hand van IMEI of serienummer en model nummer kan ik niets zien.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 gekocht in spanje met ios5 provider orange, is hier al een unlock voor? :) desteee Unlock 5 16-04-12 11:13
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) erol Unlock 22 07-11-11 20:22
Provider Logo met Unlock SIM ! Undertaxxx Unlock 28 16-04-10 12:38
iPhone 3G: iphone 3g unlock redsnow os 3.0...geen signaal provider meer steefsteef Unlock 14 28-08-09 23:53
iPhone 1e gen.: provider niet herkent na jailbrake / unlock jvdw Unlock 3 03-10-08 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.