//

Is mijn Iphone Gejailbreaked en simlockvrij???

Is mijn Iphone Gejailbreaked en simlockvrij??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen,, ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekregen van een kennis die terug is gekomen uit Amerika..en laat het nou zo zijn dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-12, 21:16
PietWeetNiet PietWeetNiet is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard Is mijn Iphone Gejailbreaked en simlockvrij???

beste mensen,,

ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekregen van een kennis die terug is gekomen uit Amerika..en laat het nou zo zijn dat de telefoon een Iphone 4 is..

Mijn eerste iphone.. ik ben hier zeer blij mee,,, na het snel aanschaffen van een prepaid micro sim kaart,,, ben ik erachter gekomen dat ik niet kan bellen met mijn nieuwe iphone.. (Ongeldig Simkaart)..dus het internet opgegaan en opzoek geweest naar antwoorden,, en het blijkt dat gejailbreaked moet worden en geunlocked....enz,,,

maar het is mij gezegd dat het simlockvrij was.. er zitten programma's op zoals cydia wil dat zeggendat het gejailbreaked is en is dat zelfde als unlocken

versie wat er op zit is 5.0.1 (9a405)
aanbieder Carrier lab 11.0

kan iemand mij mischien wat meet duidelijkheid geven

alvast bedankt.....

Laatst gewijzigd door XIII; 17-04-12 om 22:52. Reden: Illegale inhoud verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 22:53
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Jailbreaken is niet hetzelfde als unlocken. Onze Wiki geeft je meer uitleg. Lees die aub eerst.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-04-12, 23:59
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

jailbreaken is voor NIET apple software eropt e kunnen zetten, wat je wel nodig hebt om te unlocken.

5.0.1 is zonder probleem te unlocken, google er maar eens op los : iClarified - iPhone - How to Unlock the iPhone 4, 3GS, 3G Using UltraSn0w
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #4  
Oud 18-04-12, 00:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

5.0.1 is alleen te unlocken als je een ontzettend oude baseband hebt (1.59.00).

Die kans is best klein...
  #5  
Oud 18-04-12, 09:56
PietWeetNiet PietWeetNiet is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

bedankt voor jullie reacties,,,

ik ben erachter gekomen dat mijn iphone gejailbreaked is en ook unlocked is met repo666..

maar het probleem is dat het nog steeds geen service heeft.....

iemand enig idee
  #6  
Oud 18-04-12, 10:12
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Als het een USA Iphone betreft gelocked door de provider AT&T dan kun je deze misschien wel gratis laten unlocken door middel van je IMEI code. Dit betekent dat je toestel voor altijd simlockvrij is en je daarvoor nooit meer afhankelijk bent van een jailbreak en softwarematige unlock.

Lees daarvoor dit topic in zijn geheel even door. Ja het zijn twintig pagina's, maar er staat wel veel nuttige info in en voorkomt veel dubbele vragen (je moet wat over hebben voor je unlock ).
  #7  
Oud 22-04-12, 19:53
PietWeetNiet PietWeetNiet is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

ik heb geprobeerd de iphone te unlucken volgens die nieuwe methode..sampref

maar helaas zonder resultaat en mijn telefoon is nu ook geblokeerd..

toen ik het op itunes heb aangesloten,, is het systeem bijgewerkt en de iphone is opnieuw opgestart.. maar nu kom ik helemaal niet meer voorbij het beginscherm..ik moet de iphone activeren maar dat gaat niet ,,omdat het mijn sim niet wil herkennen???....is dit nog te herstellen want ik heb ook geen amerikaanse simkaart

einde iphone,, mag gelijk de prullenbak in
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Krijg mijn iPhone 3G fw 4.1 niet gejailbreaked? Blauwoogje Jailbreak 2 17-11-10 21:38
iPhone: Mijn telefoon is gejailbreaked maar moet terug naar de winkel. maurice1991 Jailbreak 2 15-11-10 10:30
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked bassment Jailbreak 1 21-08-10 19:40
iPhone: Is mijn iphone gejailbreaked met Spirit of niet? bheirman Jailbreak 9 23-06-10 20:54
iPhone: Help! Ik heb mijn iphone gejailbreaked maar er is iets mis! Zen0neZ Jailbreak 11 13-03-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.