iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: iphone 4 32gb baseband 04.11.08 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/116666-iphone-4-32gb-baseband-04-11-08-a.html)

iPhone2GArthur 19-04-12 21:09

iphone 4 32gb baseband 04.11.08
 
hallo mensen,
ik heb serieuse hulp nodig.
ik heb een iphone 4 32gb (van waarschijnlijke noorse afkomst). met baseband 04.11.08.
ik heb vanalles al geprobeert om hem werkend te krijgen maar zonder enig resultaat!!!

er zit ios 5.1 op en verder kan ik niet meer als stappen van de activering volgen, vervolgens een fout melding te zien met '' deze sim word niet ondersteunt met de iphone, ga naar een apple winkel voor de orginele simkaart, of gebruik de bij dit toestel geleverde sim om te unlocken.:(:confused:

als iemand het antwoord weet op mij probleem ben ik hem serieus dankbaar.

mailen kan ook mailto: a.sterke14@gmaill.com

hoogachtend

Arthur

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 april 2012 om 21:11 ----------

ow nog een ding ik heb de orginele sim kaart niet meer..
als iemand zelfs zo vriendelijk wil zijn hem te bekijken en zelf te proberen, GEEN PROBLEEM.!!

mail me maar voor een afspraak..

Hoogachtend

Arthur

wouter1981 20-04-12 08:45

Er is geen unlock beschikbaar voor die baseband.

iNemesis 20-04-12 09:22

Het probleem is simpel. Hij is gelockt en is niet te unlocken via software of hardware.
Dus je kan zoveel proberen, het gaat niet lukken. Je kan hem wel tethered jailbreaken dan wordt hij in ieder geval geactiveerd (IS NIET HETZELFDE ALS UNLOCKEN!). dan is het een mooie IPOD.

iPhone2GArthur 20-04-12 14:59

okay en is het ook een optie als ik een simkaart uit noorwegen koop van tele 2 noorwegen...
en hoe voer je zo'n tethered jailbreak uit dan..??

Hoogachtend
Arthur

iNemesis 20-04-12 19:54

Dus je bent al achtergekomen dat hij van Tele2 noorwegen is? Ja om te activeren prima. Maar niet om mee te bellen. Tenzij je met dat kaartje wil blijven bellen in NL??
Tethered jailbreaken kun je opzoeken in jailbreak sectie..genoeg info erover.

wotter 20-04-12 21:37

Een jailbreak brengt je niet ver want je hebt een unlock nodig en die is niet beschikbaar voor je baseband en gaat er wellicht nooit komen. Ik denk dat je enige hoop een imei unlock is. Zie bijvoorbeeld hier.
Unlock by imei - Iphone Unlock - Tele2 Norway Unlock

Het kost wat maar je kunt dan wel je telefoon gebruiken en hij is voor altijd unlocked.

Ik heb overigens geen ervaring met bovenstaande site, alleen even snel gegoogled. Kijk dus goed of het betrouwbaar is en zoek naar eventueel goedkopere opties.

iPhone2GArthur 21-04-12 09:10

Okay uk denk overigens dat ik toch even een Tele 2 simkaart koop en dan ga vragen om een unlock bij Tele 2!!!

Hoop dat dat werkt!!!

Jullie horen snel van mij!!!

In tussen kunnen jullie gewoon blijven reageren. alles is nog steeds welkom!!

Hoogachtend
Arthur


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.