iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/116799-nieuwe-unlockmethode-sam-ontdekt.html)

captain nguyen 23-04-12 00:29

Eindelijk werkt het nu met mijn hard to unlock orange spain locked iphone 4...

Ik moet zeggen dat dit methode wel werk.

Sommige van andere handleiding kunnen zonder origneel simkaart simlockvrij maken.
Op dit manier kon ik niet Orange spain selecteren in sam, want staat er niet op. (huidige versie van sam)

Maar ik heb prepaid orange simkaart nog.
En daarmee imsi nummer gespoofed en daarna KPN simkaart erin en verbinden met itunes (2x) en hij werkt met kpn simkaart.

XIII 23-04-12 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remoteworks (Bericht 789768)
Zonder deze hack had ik geen network service na een Jailbreak

Dan was hij (dus) toch niet simlockvrij?

Remoteworks 23-04-12 00:35

Zeker. mij ook niet geheel duidelijk maar volgens mij betekend "Factory activated" sim lock vrij! Kpn en Vodafone sim werkte allebei.

Edit; zie link en 2e post. had het zelfde probleem
http://unlocker.ws/blog/iphone-revie...hone-questions

jooskieffer 23-04-12 08:53

Werkt hier ook perfect! Officieel gelockt op sfr france. Nu met vodafone sim!

Jewcookie 23-04-12 10:20

Lekker hoor! Eindelijk van die Gevey af! Hier geunlocked op SFR met een Vodafone chip!

fredstappers 23-04-12 11:06

werken push notificaties ?

Jewcookie 23-04-12 11:51

Jep, zoals in de beschrijving staat. Clear push en nog een keer aan iTunes hangen. Bij mij werkt alles. Ben er echt blij mee!

jooskieffer 23-04-12 12:04

Bij mij werkte push notificaties pas na restore activation. Daarna clear push en dan hangen aan itunes. Mocht het niet lukken met alleen clear push dan kan je dit proberen.

yannick1800 23-04-12 12:21

Hey Iedereen,

Bij is het halvelings gelukt.

Ik krijg mijn operator logo (mobistar) met maximum bereik, als ik met een ander toestel naar mijn iphone bel, is er een toon, maar er gebeurt niks op mijn iphone.

Iemand ervaring mee?

Jewcookie 23-04-12 12:34

Probeer eens je toestel te rebooten en try again?

jooskieffer 23-04-12 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yannick1800 (Bericht 789836)
Hey Iedereen,

Bij is het halvelings gelukt.

Ik krijg mijn operator logo (mobistar) met maximum bereik, als ik met een ander toestel naar mijn iphone bel, is er een toon, maar er gebeurt niks op mijn iphone.

Iemand ervaring mee?

Ik had het zelfde probleem maar dan met sms, imessage en whatsapp. Wat je kan doen(wat bij mij hielp) is door restore activation te doen in sam en dan deactivate en dan aan itunes hangen.

AntoineH 23-04-12 14:23

Hoi,

Ik wil de url toevoegen in cydia maar geeft een verificatifout. timed-out van het verzoek.
Heb me iphone al opnieuwe op gestart maar blijft dit aangeven.
Wie kan me helpen??

Marcel1200 23-04-12 14:53

Ik krijg steeds de melding De simkaart in de iphone word niet ondersteund...

KevBoom 23-04-12 17:30

Wat moet ik doen als mijn iphone 4 gelockt is op tmobile DE en ik geen simkaart van tmobile DE heb?

vondutchx 23-04-12 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntoineH (Bericht 789864)
Hoi,

Ik wil de url toevoegen in cydia maar geeft een verificatifout. timed-out van het verzoek.
Heb me iphone al opnieuwe op gestart maar blijft dit aangeven.
Wie kan me helpen??

Blijven proberen, bij mij pas na meer dan 10x gelukt.

Cyantre 23-04-12 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KevBoom (Bericht 789916)
Wat moet ik doen als mijn iphone 4 gelockt is op tmobile DE en ik geen simkaart van tmobile DE heb?

Het gaan ook zonder de simkaart van tmobile. Kijk eens verder dan je neus lang is en lees wat er al gepost is.

alexvandeweg 23-04-12 17:44

Heren, het is me uiteindelijk allemaal gelukt. Alleen werkt Imessage niet, kan dit kloppen?

Met vriendelijke groet,
Alex

donfrank0 23-04-12 18:32

Ik snap er helemaal niks van maar het is me op een HELE rare manier gelukt.

Gister heb ik SAM geïnstalleerd maar had over het hoofd gezien dat je bij carrier etc de gegevens van de provider (in dit geval Orange UK) in moest vullen. Ik had dus T-Mobile (NL) ingevuld. En uiteraard werkte het niet. Vandaag weer geprobeerd, ditmaal op de juiste manier door de gegevens van Orange in te vullen. Dit zorgde ervoor dat ik uiteindelijk te zien kreeg: "Ongeldige Sim". Toen was ik 't zat en dacht ik begin van vooraf aan en verwijder SAM.

En toen....... ineens streepjes linksboven en werkte het allemaal.

Wie kan mij hier een verklaring voor geven? Ookal ben ik blij dat het werkt, ik kan het niet uitstaan dat ik niet begrijp waarom het werkt.

maxzim 23-04-12 18:57

iedere keer wanneer ik ergens iets aantik krijg ik een melding dat er geen simkaart is geplaatst, terwijl mijn simkaart (T-mobile NL) er toch echt in zit. Is er nog iemand anders met dit probleem?

donfrank0 23-04-12 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maxzim (Bericht 789946)
iedere keer wanneer ik ergens iets aantik krijg ik een melding dat er geen simkaart is geplaatst, terwijl mijn simkaart (T-mobile NL) er toch echt in zit. Is er nog iemand anders met dit probleem?

Dit had ik dus ook, zie mijn bovenstaande reactie. probeer dat ook eens.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.