Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) How to Unlock your jailbroken iPhone Using SAM Lees deze stap voor stap guide eens. Want je doet de-activate (clear push) waarschijnijk niet goed....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
How to Unlock your jailbroken iPhone Using SAM
Lees deze stap voor stap guide eens. Want je doet de-activate (clear push) waarschijnijk niet goed. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar iemand helpen is blijkbaar te veel voor je gevraagd. Hoop dat andere mensen mijn wel willen helpen. En owja ik heb gezocht op google maar was allemaal onduidelijk. |
|
|||
|
|||
Werkt deze SAM versie op een iphone 4 met baseband 4.12.01 en hoger?
Grtz |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 april 2012 om 19:03 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wanneer ik http://repo.bigner.com probeer toe te voegen
krijg ik de melding: verificatie fout Time-out van het verzoek Heb het al meedere keren op verschillende tijdstippen geprobeerd, is de bron nog ok of is er een andere ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 april 2012 om 20:10 ---------- Hoe zeker weet je dat je de juiste provider en ID hebt gekozen? Heb je ook al de verschillende SIM ID's geprobeerd? |
|
||||
|
||||
Dom foutje........, pakte nu wel
THX |
|
||||
|
||||
Ik heb een vraag als ik nu bijvoorbeeld met Sam een unlock ticket voor mijn simkaart Base maakt .kan ik het daarna ook voor Proximus doen of kun je maar 1 simkaart unlocken want mijn base simkaart is al geknipt ik wil eerst proberen of het lukt anders knip ik in mijn proximus kaart voor niks....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dat kan, je kan wel van simkaart wisselen, je moet enkel dat steeds het hele process opnieuw doen. |
|
|||
|
|||
Ik krijg de push notifications niet werkend.
Eindelijk na 1,5 jaar wordt Facetime wel geactiveerd, maar kan ik er nog geen gebruik van maken. Heb de tutorial al 20x doorgelezen, maar krijg niet voor elkaar om dit gedeelte te laten functioneren. Iemand een idee om dit te laten werken? Push Doctor ook geinstalleerd, maar zonder resultaat. |
|
||||
|
||||
Ik krijg steeds de melding dat er geen SIM in mijn foon zit, iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook gehad een keer of tig.
Heb toen met SAM gekeken bij more information, de sim werd niet herkend, kreeg niets te zien bij SIM Details. Heb toen even de AT&T SIM er in gestoken en weer met SAM gekeken wat er toen werd weergegeven. Heb even de eerste 5 of 6 cijfers van het IMSI nummer van de AT&T SIM opgeschreven. (die werden weergegeven bij SIM Details) De t-mobile sim er weer ingestopt en de hele handleiding gevolgd. In de handleiding gebruik je het IMSI nummer van de SAM details. Heb ook de SIM ID aangevinkt welke ik dus eerder had opgeschreven. Nu werkte het perfect. Heb dan ook meteen weer een vraag. Ik heb met behulp van redsnow een backup gemaakt van het activation ticket. Heb keurig een zip bestand op m'n laptop nu. Is het dan nu zo simpel dat ik met behulp van bv IExplore de bestanden op de Iphone kan overschrijven met de bestanden uit de zipfile????? Dit natuurlijk met het oog op een herhaling van de hele truc met een andere SIM. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2012 om 01:22 ---------- Bovenstaande heb ik gedaan op een Iphone 4. De 4S is ter reparatie weg |
|
||||
|
||||
Ik heb net een simkaart van At&t gekocht van Ebay nu afwachten.......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog niet Jailbroken
Ik begrijp dat je Iphone Jailbroken moet zijn om deze unlock te kunnen toepassen.
Mijn Iphone4 5.01 04.11.08 is dat nog niet. Na wat lezen blijkt dat de redsnow jailbreak mijn baseband zal veranderen. Is dit een probleem? of is er een andere jailbreak die ik moet toepassen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veder de sim erin doen waarmee je wilt bellen. Wel moet je bij carrier aangeven de carrier waarop het toestel gelocked is. Het werkt prima. Ik heb ( of beter had ) een Duitse T-Mobile 4 die nu prima werkt op het KPN netwerk! |
|
||||
|
||||
Ik ben gelockt bij at&t, is het noodzakelijk om de simkaart te gebruiken waar je gelockt bent ??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|