//

iPhone uit België

iPhone uit België discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik kan een mooi iPhone 4 overkopen van een familielid uit België. Nu heeft mijn oom hem ook gehad in Nederland en die vertelde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-12, 23:49
Gylian Gylian is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone uit België

Beste,

Ik kan een mooi iPhone 4 overkopen van een familielid uit België. Nu heeft mijn oom hem ook gehad in Nederland en die vertelde dat hij telkens aangaf dat hij niet geactiveerd kon worden. Hij kan de simkaart dus wel lezen. Is er een mogelijkheid om dit weg te krijgen zodat ik hem wel in Nederland kan gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Gylian de Graaff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-12, 23:58
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vast wel, je moet onderzoeken welke baseband en iOS versies er op staan. Dan kijken of die resp. te jailbreaken, activeren en te unlocken zijn (middels een jailbreak unlock tool). Maar bespaar je de moeite en zoek een gegarandeerd imei simlock vrije, als je daar de middelen voor hebt.

Zodra je en keer hersteld of een iOS update doet mbv iTunes, zonder dat je ervoor zorgt dat je je baseband behoud, ben je de sjaak en kan je overnieuw beginnen, met het risico dat je ooit de baseband per ongeluk update waardoor het toestel mogelijk niet meer via die omweg simlockvrij te krijgen is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs uit belgie SmdFunction Jailbreak 8 27-10-10 16:34
iPhone: iPhone 3G uit Belgie Jailbreaken Bennoo Jailbreak 10 24-11-08 22:00
iPhone 3G uit Belgie met problemen? Goudvis12 Koopinformatie België 42 17-10-08 00:34
Iphone 3g uit belgie NanneMan Overige providers Nederland 8 01-09-08 00:45
iphone uit Belgie macgreek Chat en geruchten 2 28-08-08 05:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.