//

unlock sofware ghostapp v5.2

unlock sofware ghostapp v5.2 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft er iemand ervaring met ghostapp v5.2,ik zoek namelijk iets om zelf mijn iphone 4 met at&t te unlocken.Bij het googlen kwam ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-12, 15:02
roek roek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Elst
Berichten: 1
Standaard unlock sofware ghostapp v5.2

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met ghostapp v5.2,ik zoek namelijk iets om zelf mijn iphone 4 met at&t te unlocken.Bij het googlen kwam ik dit tegen, maar in alle toonaangevende forums lees ik hier niks over.Zijn dit weer van die oplichterspraktijken?Wie kan mij iets meer hier over vertellen.
Al vast heel erg bedankt.

Roek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-12, 16:21
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@ Roek. Ghostapp is een slappe aftreksel van Redsn0w voor jailbreak. Voor het unlocken hoef je het niet proberen en zeker niet zo een vage software kan alleen maar ellende brengen. Even misschien een samenvatting wat betreft unlocks:

Iphone 4 : alleen baseband 1.59 kan via software
iphone 4 : tot en met baseband 4.10.01 is er een hardwarematige oplossing ( moet je zelf uitzoeken welke).
Iphone 4: 4.11.08 en 4.12.01 is er geen enkele "gratis" optie via software of hardware. Er zijn betaalde opties via IMEI UNLOCK.

zo duidelijk voor iedereen zo. Als u goed hebt gelezen op het forum dan staat deze info al meerdere malen vermeld.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.