//

iPhone gesimlocked en gereset

iPhone gesimlocked en gereset discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub, Ik zit met een vervelend probleem en hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb een paar dagen geleden op internet een iPhone 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-12, 19:08
Landerdubois Landerdubois is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone gesimlocked en gereset

Beste iPhoneclub,

Ik zit met een vervelend probleem en hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik heb een paar dagen geleden op internet een iPhone 3 gekocht. Enkel een lader, kabeltje en iPhone, ik heb anders geen gegevens welke iPhone het is en welke Firmware erop staat. Het is een zwarte iPhone 3 met 8GB geheugen, voor de rest weet ik niks en ik kan koper niet meer bereiken als ik iets vraag over de iPhone.

Ik heb dus die iPhone volledig gereset en dan heb ik mijn sim-kaart ingestoken zoals op het scherm te lezen was. Dan moest ik hem aangesluiten op iTunes en dan kwam er op iTunes dat ik de originele simkaart moet gebruiken of mijn leverancier contacteren. Ik kan dus niet verder en kan ook niet in het systeem. Ik heb al een tijdje rondgekeken op de forum maar voor die unlocks en jailbreaks kunnen jullie allemaal in het systeem, maar ik kan dit dus niet.

Is er nog iets aan te doen , of heb ik eigenlijk een zeer domme koop gedaan en is de iPhone voor de vuilbak (wat zeer jammer zou zijn)?
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een iPhone heb gejailbreaked of unlocked heb.

Bedankt alvast voor de moeite

Met vriendelijke groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-12, 02:22
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

uw iphone is eentje met een simlock erop. Voor de 3G en 3GS bestaan er gewoon gratis oplossingen, die wel bewerkelijk kunnen zijn als je het nooit hebt gedaan. Als je graag hobbyt zou ik even doorlezen op het forum. Als je liever het gewoon werkend wil krijgen, laat iemand naar kijken die het vaker heeft gedaan...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs gesimlocked marcel1407 iPhone algemeen 1 08-05-12 10:58
iPhone 4: hoe zie ik mijn iphone gesimlocked is WT88 Unlock 9 29-09-10 13:32
iPhone 1e gen.: Iphone gesimlocked herstel werkt niet coolinout Unlock 9 23-06-09 00:04
iPhone 3G: UK iPhone gesimlocked, hardware unlock! EN-IS Unlock 2 05-04-09 17:55
iphone gesimlocked na herstel Rs16 Archief 4 23-03-09 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.