//

Unlock/Activasion Keuzes.

Unlock/Activasion Keuzes. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben sinds kort een eigenaar van een iPhone 4 en heb deze voor een goed prijsje kunnen kopen. Het is echter zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-12, 10:23
MrFlix MrFlix is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Question Unlock/Activasion Keuzes.

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort een eigenaar van een iPhone 4 en heb deze voor een goed prijsje kunnen kopen. Het is echter zo dat (volgende de verkoper) dit toestel vast zit op AT&T en hij ook nog moet geactiveerd worden want hij is namelijk gereset naar de fabrieksinstellingen en dus ook recent geupdate.

Voor de update was hij gejailbreakt door hem en had hij volgende informatie:

Version: 5.0.1
Carrier: Carrier Lab 11.0
Modem Firmware: 04.11.08

Hij is echter geupdate naar de nieuwste OS 5.1.1 en ik weet niet wat voor effect dit zou hebben op de huidige Modem Firmware. Maar natuurlijk dat mijn sim kaart hem niet kan activeren omdat ik niet bij AT&T zit.

Nu gisteren heb ik een lange dag zitten onderzoek doen naar hoe ik hem zou kunnen activeren en gebruiken. Ik zal ze even opsommen want ik heb hier rond nog enkele vragen.

1) Ik kan de gsm terug jailbreaken en SAM gebruiken voor te bellen. Maar ik heb schrik dat binnen x aantal maanden niet meer mogelijk is om te bellen en ik zou graag nog mijn iPhone updaten etc etc... ( maar bon bellen is natuurlijk belangrijker)

2) Via Ebay zijn er mensen die ze voor een 20-50€ je gsm unlocken. Hun ratings zijn vrij hoog dus ben ik aan het overwegen om dit te doen. Deze keuze gunt mijn voorkeur maar ik vraag me toch wel af hoe ze dit dan doen? Iemand hier ervaring mee?

3) Voor te activeren zou ik een AT&T sim kaartje kopen ( 5$ ) maar om te bellen weet ik niet wat ik moet doen.


------


Ik ben geen ervaren iPhone tech persoon, en ik zou toch graag met dit toestel willen werken. Ik heb een paar vrienden die hier wel goed mee overweg kunnen en zelf jailbreaken en iphone schermen maken dus als ik iets niet begrijp kan ik het gerust vragen.

Zou ik dus optie 2 doen of zou ik het simpel houden en zou optie 1 werken met de huidige update van mijn iPhone?

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-12, 12:43
Manusteez Manusteez is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 49
Standaard

optie 1 gaat niet meer,apple heeft die lek gedicht.
optie 2...mjah
optie 3 ... werkt dit dan wel?wil je de at t sim gebruiken dagelijks want ik weet niet of dit werkt...
  #3  
Oud 21-08-12, 15:49
MrFlix MrFlix is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 6
Standaard

Dus er is geen manier om hem te jailbreaken en vervolgens nog iets te doen om te kunnen bellen?
  #4  
Oud 21-08-12, 15:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nee, en aangezien je er in het juiste topic ook al over post kan er hier een slotje op.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad keuzes Wim888 iPad algemeen 9 21-07-10 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.