//

SIMLOCK

SIMLOCK discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Sinds kort heb ik een iPhone 4 met versie 5.1.1 in bezit. Ik heb deze iPhone overgekocht, de iPhone was nog niet geactiveerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-12, 11:58
ikikik ikikik is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Arrow SIMLOCK

Dag allemaal,


Sinds kort heb ik een iPhone 4 met versie 5.1.1 in bezit.
Ik heb deze iPhone overgekocht, de iPhone was nog niet geactiveerd en had een simlock.

Vorige week heb ik mijn iPhone gehactiveerd door gebruik te maken van Redsn0w en zo Cydia te installeren.

Nu ben ik al 3 dagen aan het zoeken hoe ik mijn simlock kan verwijderen, maar het is mij nog altijd niet gelukt.
Ik kreeg vaak te zien op forums dat dit mogelijk zou zijn met SAM, maar dit werkt niet.
Ik weet niet wat de originele provider is en heb dus ook geen sim-kaart van de ze provider. Mijn provider is trouwens Telenet.


Dus nu is mijn vraag kan iemand mij helpen om het simlock van mijn iPhone te verwijderen waardoor ik kan bellen en sms'en want ik ben echt ten einde raad.

P.S.: Ik ken er niet zo heel veel van af, dus veel van de technische uitleg snap ik niet.

Groeten,
Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 13:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik neem aan dat de iPhone is voorzien van de laatste baseband en dat er dus geen unlock beschikbaar is. Maar dit had je allemaal kunnen vinden met de zoekfunctie...

Hier staat bijvoorbeeld dat alleen de 01.59.00 baseband van de iPhone 4 te unlocken is: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ck/f66/unlock/
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 22-08-12, 14:20
HenkvanR HenkvanR is offline
• iOS 11.3
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 81
Standaard

vragen aan degene van wie je hem gekocht hebt
__________________
Groeten Henk
  #4  
Oud 23-08-12, 09:14
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Je kan he took aan mij vragen hoor , je kan via PM je imei of serienummer sturen van je iphone kan ik nakijken welke lock aan je iphone hangt ...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren

Labels
hactiveren, iphone 4, simlock, telenet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 13:22
SIMlock p0nyb0y iPhone algemeen 5 13-04-10 18:02
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 10:22
Simlock garuda Archief 1 08-09-08 13:25
Simlock harrisandklebold Unlock [archief] 64 19-05-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.