//

Vragen voor verkoop op eBay

Vragen voor verkoop op eBay discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Vandaag heb ik een iphone 5 geekocht en wil ik mijn (simlockvrije) 3gs verkopen. Ik zou wat informatie willen vragen over hoe hij zich ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-12, 16:05
CosmicD CosmicD is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard Vragen voor verkoop op eBay

Hello,

Vandaag heb ik een iphone 5 geekocht en wil ik mijn (simlockvrije) 3gs verkopen.

Ik zou wat informatie willen vragen over hoe hij zich gaat gedragen als er een nieuwe simkaart in gaat (die van de potentiele koper)

Ik heb hem volledig gereset, mijn eigen simkaart er uit gehaald en niet ge-her activeerd via itunes.

Hij is dus nu alsof je hem in de winkel koopt zeg maar. Maar ik ben bang dat hij voor die persoon niet gaat activeren zonder mijn oude simkaart, of is dit een foute gedachte?

Moet ik niet mijn oude simkaart meesturen ? Ik heb toch al een nieuwe nano kaart en die oude simkaart is bij de operator ge desactiveert maar kan misschien nog wel gebruikt worden om de iphone te activeren.

Of kan de koper gewoon zijn eigen sim kaart er in steken en die iphone op zijn eigen itunes (of via os6) activeren ?

thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-12, 16:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als de telefoon simlockvrij is werkt iedere simkaart (anders alleen van dezelfde provider als jij).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 29-09-12, 16:40
CosmicD CosmicD is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Hij is simlockvrij. Maar Dus ik moet niet eerst mijn oude simkaart deactiveren, ik ben gewoon bang dat itunes of de iphone gaat klagen bij die nieuwe gebruiker als die zijn nieuwe sim installeert. Ik hoop dus van niet, anders zou het wel op scam lijken als ik dat zo verkoop. Dit wou ik even zeker weten.
  #4  
Oud 29-09-12, 16:52
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Jij hoeft gewoon je simkaart er uit te halen en de koper moet zijn simkaart er in doen. Dat is alles, verder hoef je je geen zorgen te maken
  #5  
Oud 29-09-12, 17:24
CosmicD CosmicD is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

goed om te weten, thx. Dan maar naar ebay

Toch nog even: is €150 te veel om te vragen ? Het lijkt mij een goede prijs, Zeker voor een iphone uit 2009
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.