iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock iPhone 4 met iOS 6 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/127129-unlock-iphone-4-ios-6-a.html)

senna22 24-12-12 20:35

Als je gewoon in je telefoon kan is hij geactiveerd.

tasmanian 24-12-12 20:38

Ik kan er niet in

senna22 24-12-12 20:47

Pm even je imei dan check ik hem voor je of hij unlocked is

tasmanian 24-12-12 20:59

Is er al als goed is ik ga ook ff op iTunes nog een keer proberen. Ow ik krijg een melding van telekom Duitsland bij imei check.


GERÄTEDATEN
Hersteller:Apple
Modell:iPhone 4 16GB Schwarz
IMEI:0125
KUNDENDATEN
Ausgabeart:Apple iTunes
Name:Marchel Puister
Rückrufnummer:059
Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
SO ENTSPERREN SIE IHR GERÄT
Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Nachdem Apple Ihr iPhone freigeschaltet hat, gehen Sie bitte wie folgt vor:

Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.

Haben Sie weitere Fragen, Wünsche oder Anregungen? Dann rufen Sie uns einfach an. Sie erreichen unsere Mitarbeiter vom Kundenservice vom Telekom Handy aus - in Deutschland kostenfrei - unter 2202 oder aus dem Festnetz unter 0180 330 2202*.

pascal01 03-01-13 17:41

unlock sim
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boszna (Bericht 862152)
Je kan denk ik het beste een eigen topic starten waar je uitgebreid je probleem uitlegt met de gewenste oplossing. Want ik begrijp dat je er geen geld aan uit wilt geven?

Dan is denk ik de enige oplossing om de telefoon softwarematig te unlocken met een jailbreak en sam.
Als dit uberhaupt nog mogelijk is hoor. Mij is het in ieder geval nog nooit gelukt.


Bonza je had mij toen een prive bericht gestuurd waarin je aangaf iets voor mij te kunnen betekenen, geld dit aanbod nog??

senna22 03-01-13 18:06

pascal pm nog eens je imei misschien kan ik je wel helpen

Stefank1993 04-01-13 17:20

ik heb een iphone 4 16gb met vodafone UK simlock is hier iets aan te doen?

senna22 04-01-13 18:06

Jazeker PM mij je imeinummer dan check ik hem nog even en geef je een prijs

Thessie 08-01-13 23:54

Beste Senna

Mijn vriendin heeft in New York een iphone 4 gekocht en deze is daar ook geregistreerd. Vervolgens heeft ze hem meegenomen naar paraguay en daar heeft ze hem kunnen gebruiken met een zogenaamde alter chip zonder problemen. In Nederland heeft zij met deze alter ook de telefoon kunnen gebruiken totdat ze per ongeluk OS6 heeft geinstaleerd. Nu is de telefoon gelocked. Navraag op basis van het IMEI nummer geeft aan dat de telefoon oorspronkelijk uit Canada komt. Is deze telefoon te unlocken?

Thessie

senna22 09-01-13 06:09

Pm mij het imeinummer dan check ik het even voor je.

tommeke1979 21-01-13 05:08

Iphone 4
 
Hoi heb een iphone 4 die gelocked is op O2 Uk is deze mogelijk te unlocken? Draait op IOS 6

thanks alvast

senna22 21-01-13 06:09

zie je PM en het is een tmobile UK

Lela 21-01-13 18:50

Hallo,

ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. En sorry voor mijn nederlands, ik spreek het niet wel goed... :( Het problem is dat ik een Iphone 4 (32gb, zwart, IOS 6.0.1.) gebruikt gekocht heb. Het heeft simlock. Ik denk de jailbreak is me wel gelukt maar het heeft nog steds de simlock. Ik weet niet hoe ik de simlock kan verwijderen. Is hier iemand die het wel kan? Please help :(

Groetjes!

senna22 21-01-13 19:03

PM mij je imeinummer dan check ik het voor je.

Janneman81 27-01-13 17:25

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, mijn naam is Jan en ik heb onlangs een tweedehands iphone aangeschaft. Deze heeft simlock en nu wil ik die graag laten verwijderen, ik weet niet uit welk land of van welke provider hij afkomstig is. Kan iemand mij helpen? En wat is de beste en veiligste manier om hem te unlocken?

senna22 27-01-13 17:33

Pm mij het imeinummer dan check ik het even voor je.

PietPietersen 06-02-13 16:04

ik heb mn iphone 4 ruim twee jaar geleden bij een SFR winkel in frankrijk gekocht. Hoe kan ik de simlock er nu eindelijk af krijgen? hopelijk kan iemand me verder helpen.

iNemesis 07-02-13 09:01

Via SFR proberen,, hoewel die fransen erg moeilijk doen. Of een imei unlock doen via handelaren, voor sfr is het volgens mij redelijk goedkoop tegenwoordig.

Gambitt 08-02-13 22:16

Senna, ik heb je een PM gestuurd. Wil je mijn imei checken?

beantje 09-02-13 18:15

beste,
ik ben hier een iphone 4 met ios 6.0 baseband 04.12.02

is deze te unlocken ? mvg

heb senna al een pm gestuurd met imei zie dat je dat altijd vraagt ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.