//

Unlock iPhone 4 met iOS 6

Unlock iPhone 4 met iOS 6 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik denk dat ik zo wat het probleempje heb als iedereen hierboven en onder Ik heb deze zomer van iemand die ik ontmoet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 04-10-13, 16:38
BadRebel BadRebel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 7
Standaard Iphone 4 uit Hongarije

Hey allemaal,

Ik denk dat ik zo wat het probleempje heb als iedereen hierboven en onder

Ik heb deze zomer van iemand die ik ontmoet had in een jeugdherberg in hongarije een tweedehands iphone gekocht, hij zei wel dat hij gelocked was maar ik (die vooraf niets van iphones afwist) dacht wel dit allemaal geen probleem zou zijn..wat nu dus wel blijkt want zit met men handen in het haar en in de Apple winkel kunnen (willen) ze me ook niet verder helpen..
Ik zou graag van provider willen switchen naar Mobile Vikings.

Dit zijn de gegevens van de Iphone.

Iphone 4 8gb Wit
Provider: T-Mobile H 14.1
Origineel gekocht : Hongarije
Versie: 6.1.3
IMEI: Kan ik doorsturen


Weet iemand hoe dit op te lossen of om me verder te helpen?

Muchas Gracias ,

Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #142  
Oud 04-10-13, 18:53
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Hoi Simon,
Ik ben bang dat je een hongaarse kat in de zak hebt gekocht.
De iphone 4 is niet te unlocken via welke manier dan ook die niet ver boven de waarde van het toestel zelf gaat.
  #143  
Oud 04-10-13, 22:59
BadRebel BadRebel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 7
Standaard

Hé Senna,

Om te beginnen wil ik je bedanken voor je snelle reactie! Toen ik tegen iemand zei dat ik men vraag op iculture had gepost had hij mij jouw aangeraden.

Maar ja..dat is dus wel een beetje *** hé Duur grapje denk ik dan zo stilletjes bij men eigen..
De 'leek' in mij stelt zich dan wel de vraag hoe het komt dat het WEL mogelijk is maar dan voor een zeer hoge prijs terwijl bij andere iphone's 4 (?) ook mogelijk is voor een lage prijs? Ligt het aan dit specifiek model van de iphone 4 of ligt het aan het feit dat hij gelocked is door T-mobile Hongarije?

Ik ken wel iemand in Hongarije, ik zou hem eventueel naar ginder kunnen opsturen en hem plaatselijk laten unlocken..of gaat dat ook niet?
De kerel ginder zei dat het makkelijk te unlocken zou zijn (maar zo eerlijk was hij dus toch niet)..bij een tweedehands iphone heeft natuurlijk wel in men achterhoofd gespeeld dat hij wel eens gestolen kon zijn.
Denk je dat bellen naar de klantendienst van T-Mobile een oplossing zou kunnen zijn?

Of ( en ik weet niet of dat legaal is en dat het dus op dit forum mag worden uitgesproken), maar heb ook gehoord dat het mogelijk is op een iphone te 'jailbreaken'..zou het via deze manier wel op een 'goedkope' manier mogelijk te zijn?

Hoeveel denk je dat kost om het op de dure manier te doen?


Vele vragen maar alvast bedankt voor je hulp,

Groetjes,
Simon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlock met IOS 5.0.1 Boktor2 Unlock 14 20-12-11 23:35
iPhone 3GS: Unlock iOS 5 met Ultrasn0w martijnmiddel Unlock 65 07-11-11 12:50
IOS 5 met software unlock? Colinho91 Unlock 2 14-10-11 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.