//

Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt)

Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Me zusje heeft op dit moment een iPhone 4S, alleen denk ik dat deze niet geheel van Nederlandse bodem is. Zij heeft op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-12, 21:43
Loith Loith is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt)

Hallo!

Me zusje heeft op dit moment een iPhone 4S, alleen denk ik dat deze niet geheel van Nederlandse bodem is. Zij heeft op dit moment een simkaart van Vodafone, maar deze wordt niet geaccepteerd door het toestel.

De vriend van me moeder is er via via aan gekomen en de plaats waar de koop plaats vond is het station in leiden geweest. Zodra hij mij dit vertelde dacht ik al dat er iets mis was, op dit moment ontbreekt elk spoor van de verkoper. Maar ik zou wel graag deze 4S unlocken, zodat deze gewoon gebruikt kan worden.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Timo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-12, 23:29
D@ni D@ni is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 37
Standaard

Als je mij het imei adres stuurt ( via pm) kan ik wel even voor je kijken wat er mogelijk is. Met zulke transacties ben ik wel bang dat de unlock niet kan of heel duur is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 23:53 ----------

Locked : Yes America Movil DOM
Dominicaanse Republiek.

Ik kan je hiermee niet verder helpen.
  #3  
Oud 19-10-12, 01:18
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Voor 4s is er een andere oplossing in de vorm van een sim interposer! And mods die werkt niet met 112 dus hoeft ook niet meer weg te halen.

siminterposers zijn niet de meeste charmante oplossingen, maar je kan wel bellen met je iphone.
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 19-10-12, 01:46
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Heb je nog fabrieksgarantie op de 4S? Misschien een try om bij de Apple Store te klagen dat er wat met je iPhone mis is..(natuurlijk niet klagen dat je niet kan bellen, maar een ander smoesje dat die erg heet wordt) Misschien krijg je dan gewoon een simlock vrije iPhone terug. Weliswaar refurbished..

Anders de simkaart optie..
  #5  
Oud 19-10-12, 14:29
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@RWK , nee hoor ze kijken naar het imei nummer. Dan locken ze hem precies voor die provider weer ! Apple is lastig voor de gek te houden..
  #6  
Oud 19-10-12, 14:50
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ach ja, het was te proberen. Ik heb ook zoveel geprobeerd met Apple en met moeite doen kom je er zeker wel uit.
  #7  
Oud 24-10-12, 17:42
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ja met moeite wel ! maar lock gaat om veel geld! gelockte iphones worden gesubsidieerd! Als apple ze unlocked voor klanten......dan gaan providers wel even zeuren ! Wat ik niet snap ....is dat providers ze wel erg graag gelocked houden zelfs na afloop van contracten! Wel vals....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uit welke land komt mij iPhone? Carlos02 iPhone algemeen 27 27-08-10 15:43
iPhone 3GS: Unlocken, maar weet niet hoe Lee81 Unlock 3 30-07-10 16:16
iPhone 3GS: unlocken ios 4 komt uit finland mattias1 Unlock 7 16-07-10 13:06
Wie weet welk app ik bedoel? jorishetbengeltje iPhone Apps 11 30-12-08 11:38
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? Verhulk Archief 9 13-06-08 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.