iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 5: iphone 5 duitsland t-mobile simlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/131326-iphone-5-duitsland-t-mobile-simlock.html)

tiemichel 11-12-12 21:45

iphone 5 duitsland t-mobile simlock
 
Hallo,

Vandaag een iphone 5 aangeschaft via mp met t-mobile simlock duitsland,omdat ik dacht ,,geen probleem ik heb ook t-mobile,, heb ik hem in een opwelling gekocht.

nu mijn nanosim geplaatst is staat er dat het een ongeldige kaart is en ik kan hem op geen enkele manier activeren.

net even gekeken op de duitse t-mobile website en hier staat dat mijn unlock pas in 2014 kan plaatsvinden.

iemand die mij kan helpen ik heb het imeinummer op de doos staan.

iNemesis 12-12-12 01:01

ja voor duitse moet je 2 jaar wachten. eerder wordt deze niet unlocked. tenzij tmobile een keer besluit om de locks er vanaf te halen. Maar dat is nu niet aan de orde.
Er is geen manier .....om te unlocken op dit moment.

tiemichel 12-12-12 07:07

is een jailbreak een optie als deze uitkomt?:)

senna22 12-12-12 08:04

nee jailbreaks heeft niets met je unlock te maken de laatste jaren.
Op dit moment zijn de mannen van Apple slimmer dan de mannen van iphone-dev.
Zoals INemesis al melde is er geen unlock op dit moment zeker niet voor de iphone 4S/5.

tiemichel 12-12-12 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door senna22 (Bericht 860214)
nee jailbreaks heeft niets met je unlock te maken de laatste jaren.
Op dit moment zijn de mannen van Apple slimmer dan de mannen van iphone-dev.
Zoals INemesis al melde is er geen unlock op dit moment zeker niet voor de iphone 4S/5.




Ok duidelijk kan het niet gewoon wezen dat hij alleen geactiveerd hoeft te worden met een duits t-mobile simkaartje( bijvoorbeeld prepay)?
Dat daarna een nederlandse tmobile gebruikt kan worden?

Guest-20180925190238 12-12-12 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tiemichel (Bericht 860310)
Dat daarna een nederlandse tmobile gebruikt kan worden?

Na de activatie met een prepaid T-Mobile D SIM-kaart zit er nog steeds een T-Mobile D SIM-lock op, helaas.

dannyvdm 21-02-13 22:43

Iphone 5
 
Koop een rsim 7 voor unlock tmobile germanyWerkt met ios 6.1 en 6.1.2


Greets

Teddydc 25-02-13 20:21

moet je dan ook een sim kaart van t-mobile hebben of niet?
waar kan je deze kaart verkrijgen?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyvdm (Bericht 880483)
Koop een rsim 7 voor unlock tmobile germanyWerkt met ios 6.1 en 6.1.2


Greets


tinh 22-06-13 21:59

hallo.
 
hallo je kan de iphone 5 activeren met T-Mobile simkaart van duitsland.ik heb pas vandaag een simkaart en ik kan nu gebruiken.
gr, tinh
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tiemichel (Bericht 860157)
Hallo,

Vandaag een iphone 5 aangeschaft via mp met t-mobile simlock duitsland,omdat ik dacht ,,geen probleem ik heb ook t-mobile,, heb ik hem in een opwelling gekocht.

nu mijn nanosim geplaatst is staat er dat het een ongeldige kaart is en ik kan hem op geen enkele manier activeren.

net even gekeken op de duitse t-mobile website en hier staat dat mijn unlock pas in 2014 kan plaatsvinden.

iemand die mij kan helpen ik heb het imeinummer op de doos staan.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.