//

Unlock

Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb via eBay (van een top-reseller) een iPhone 5 16GB gekocht. Hij heeft hem als presentje gekregen zonder abo. Nu zit ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-12, 10:01
basvlug basvlug is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard Unlock

Hallo allemaal,

Ik heb via eBay (van een top-reseller) een iPhone 5 16GB gekocht. Hij heeft hem als presentje gekregen zonder abo.

Nu zit ik ontzettend te balen, want kwam erachter dat de telefoon gelocked is. Heb nog eens goed gelezen op eBay (de advertentie) en daarin staat dat de telefoon gelocked is op Vodafone UK. Maar na contact te hebben gehad met de verkoper blijkt dit Orange UK te zijn. Beetje misleidend. Wil nu graag uitzoeken a) wie de provider is b) hoe ik dit in godsnaam moet oplossen. Heb overal gezocht maar word eigenlijk geen steek wijzer.

Lees dat hier ontzettend slimme iPhonegebruikers zijn, hoop dat een van jullie mij kan helpen hiermee, zit min of meer met mijn handen in het haar...zeker gezien de vele negatieve berichten die ik op een Engels forum heb gelezen over Orange UK unlocks.

Alvast bedankt voor een reactie!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-12, 02:49
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

kijk op simlock checken van angelique heb daar een creditkey gedumpt.
Voda uk kan unlocked worden zelfs iphone 5 . heb eerder een forum lid geholpen daarmee.
orange UK is wat lastiger.....
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 13-12-12, 09:38
basvlug basvlug is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard

Ja zag het inderdaad, thanks iNemesis, ik ga kijken!!! Orange UK schijnt een ramp te zijn. Kreeg van 2 professionele unlockers te horen dat ze bepaalde diensten al weken dicht hebben gegooid. Er schijnt een kanaal te zijn die wel kan unlocken, maar dat zou dus 200 pond moeten gaan kosten!! Dat ga ik uiteraard niet betalen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.