iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Gekregen Amerikaanse iPhone 3GS unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/132137-gekregen-amerikaanse-iphone-3gs-unlocken.html)

markacd 27-12-12 01:39

Gekregen Amerikaanse iPhone 3GS unlocken
 
Hallo, ik ben Mark.

Ik heb de oude (maar in nieuwstaat) iphone 3gs van mijn tante in Amerika gekregen. Helaas is die niet simlock vrij, dus ik kan er nu niks mee. Voor zover ik heb kunnen lezen op deze en andere sites is unlocken vrij simpel als je in het menu van het apparaat kan komen, maar ik heb alleen een gedeactiveerde AT&T simkaart die bij de telefoon zat en mijn eigen simkaart. Op dit moment kan ik alleen maar noodoproepen maken en de IMEI of de ICCID code zien. Mocht het relevant zijn, ik heb geen idee welke versie besturingssysteem er nu op zit.

Hoe kan ik deze iphone 3gs unlocken en/of jailbreaken?

macquoi 31-12-12 14:41

Beste markacd pm je imei nummer effe door en dan zal eens kijken wat ik voor je kan doen dit natuurlijk geheel gratis het gaat hier om een factory unlock dus de iphone wordt bij apple dan toegevoegd aan de lijst van simlock vrije iphones en zal vanaf dan werken met eender welke provider en ondersteund de laatste nieuwe update voor iphone 3gs dus geen hacktivatie of jailbreak meer nodig.

Met vriendelijke groeten,

Sandro

markacd 31-12-12 15:04

Hoi Sandro,

Bedankt voor je reactie! Ik heb ondertussen aan mijn tante gevraagd of zij AT&T zover kan krijgen de telefoon te unlocken. Ik wacht even af of dat gaat lukken. Als dat niks wordt zal ik je zeker een berichtje sturen.

Gr,
Mark

macquoi 31-12-12 15:20

Geen enkel probleem ik hoor het wel

hammie1000 03-01-13 17:24

Hoi sandro ik heb het zelfde probleem de iphone 3gs die ik heb komt uit amerika met na een update gedaan te hebben naar ios 6.01 niet meer simlockvrij er schijnt dat er een at&t simlock op zit en aangezien je aan gaf dat jij dit kan fixen zou je mij een blij mens maken
hoop snel iets te horen
mvg henk

macquoi 03-01-13 17:44

Stuur je imei door en zo snel ik meer weet zal ik je een pm sturen.

Charlieffects 05-01-13 12:30

Macquoi, Kan jij nog steeds kijken of die geunlocked kan worden via mijn IMEI nummer?

markacd 05-01-13 13:32

Mijn iphone is ondertussen vrijgegeven en volledig bruikbaar :D

buffaloke 05-01-13 14:39

Hallo, heb een Iphone 4s 2dehands gekocht. Heb 14 dagen - 3 weken kunnen bellen, heeft een update gedaan en nu blijkt dat er een simlock opzit. ik weet niet bij welke provider de vorige gebruiker zat. Hoe krijg ik die simlock eraf.

Corle@ne 05-01-13 15:13

Hallo Macquoi, Ik heb ook een US 3G en die is simlock vrijgemaakt door jailbrake. Werkt nu nog goed, maar oi is 3.1.3 en daar kan ik niet zoveel meer mee, omdat de meeste apps op zijn minst 4.0.1 nodig hebben. Het Ei-nr.: imei 01 1434007697665.
Kan deze nog naar een nieuwere versie gezet worden en eventueel hoe?
Bij voorbaat al dank.

hammie1000 14-01-13 20:52

hoe kan ik je een pm sturen met mijn imei nummer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2013 om 19:55 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macquoi (Bericht 865526)
Stuur je imei door en zo snel ik meer weet zal ik je een pm sturen.

mijn imei = 01 226700 4769296 usa telefoon met at&t lock erop ik zit nu in de ww en heb niet zo veel geld om er aan uit te geven

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2013 om 19:57 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macquoi (Bericht 865526)
Stuur je imei door en zo snel ik meer weet zal ik je een pm sturen.

imei = 01 226700 4769296 weet niet of ik hu=ier moet antwoorden zit nu ios 6.01 op maar blijf hangen op dat er geen geldige simkaart op zit ik hoor graag van je alvast bedankt ik heb namelijk niet zo veel geld sinds ik in de ww zit:(

Makisu 15-01-13 21:54

Macquoi, ik wilde je hierbij nog bedanken voor het unlocken. Ik heb hem daarna even half uurtje aan iTunes gehangen en de simlock is verwijderd na de update.

vBram 29-01-13 21:52

Beste Macquoi,

Ik kocht enkele weken geleden een iPhone 3gs, deze heeft enkele dagen perfect gewerkt, tot ik hem update via iTunes. Op dat moment wist ik nog niet dat hij gejailbreaked was. Toen zat ik vast in een activatieloop, waar ik ondertussen al uit ben.. Er staat Cydia op, ultransnow en ultransnow fix 6. Toch krijg ik geen service, voor de rest werkt alles ok.
(Op het doosje staat ook AT&T dus ik vermoed dat hij ook Amerikaans is)
Ik heb vanalles geprobeerd maar niets lukt, aan bovenstaande reacties te lezen zit ik misschien in hetzelfde bootje.. Zou u me kunnen helpen?
Dank bij voorbaat

jams 05-02-13 20:39

kan er iemand mij helpen met het unlocken aub? na update kan ik nt meer inloggen :(

DertKesh 06-02-13 08:28

Ik heb een Engelse 3GS met O2 simlock. Ik zit momenteel nog op firmware 3.0 omdat ik al jaren mijn iPhone niet meer gebruik.

Is er ondertussen al een manier om firmware 6.1 te unlocken met ultrasn0w of andere programma? En is er een custom firmware beschikbaar van 6.1 zodat ik shift+restore kan doen en daarna unlocken?

faldera 06-02-13 15:09

Mijn iPhone 3gs is gelocked op Orange UK. Momenteel voorzien van (ik dacht firmware versie 5.1). Is het ook mogelijk deze te unlocken op basis van mijn IMEI? Zou heel fijn zijn!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.