//

gejailbreakte iPhone updaten naar iOS 5+unlock

gejailbreakte iPhone updaten naar iOS 5+unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil al een tijdje mijn iPhone van 4.1 met baseband 06.15.00 updaten naar ios 5 Ik heb hem van iemand overgekocht en toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-13, 17:05
synthetica synthetica is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard gejailbreakte iPhone updaten naar iOS 5+unlock

Hoi,

Ik wil al een tijdje mijn iPhone van 4.1 met baseband 06.15.00 updaten naar ios 5 Ik heb hem van iemand overgekocht en toen was hij al gejailbreakt, originele sim zit er dus niet meer in. Heb onlangs de fout gemaakt hem alsnog up te daten naar ios 6, was helemaal vergeten dat er dan weer een lock op zit.

Anyway, ik probeer nu dus een update uit te voeren maar hij moet natuurlijk wel simlock vrij blijven. Ik zie alleen al superveel versies van Redsn0w staan en dan ook nog Ultrasn0w, maar ik begrijp niet wat ik nou nodig heb. Bovendien begrijp ik dat je hem eerst moet updaten en dan unlocken, maar ik ben bang dat ik dat dus weer fout doe en ik heb dus weer niet kan gebruiken. Wat moet ik nou doen, en hoe?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gejailbreakte iphone 4.3.3 updaten naar ios 6.0 kalisje iPhone algemeen 5 24-09-12 20:42
Gejailbreakte ipad2 Updaten naar ios6 knutsenknut iPad algemeen 2 19-09-12 20:56
iPhone: Gejailbreakte iphone 4.1 veilig updaten naar 4.2?? Sprintking Jailbreak 4 30-11-10 10:49
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? menno83 Jailbreak 5 02-09-10 12:17
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.