//

Iphone 4S met Verizon lock.

Iphone 4S met Verizon lock. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had al een tijdje een Iphone 4S in de kast liggen omdat deze uit Amerika komt en een Verizon(lees: Telecom bedrijf in amerika) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-13, 18:52
Theonlybanana Theonlybanana is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Exclamation Iphone 4S met Verizon lock.

Hallo,

Ik had al een tijdje een Iphone 4S in de kast liggen omdat deze uit Amerika komt en een Verizon(lees: Telecom bedrijf in amerika) lock heeft. Ik heb geen service als ik mijn eigen sim kaart erin stop.

Weet iemand hoe ik deze kan unlocken?

Sander

(Ik weet trouwens niet of ik het hier juist geplaatst heb.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-13, 09:16
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Kunnen unlocked worden tegen een behoorlijke prijsje en alleen als ze "clean ESN" hebben.
Tip van mij gebruik met een vodafone Kaartje. Verizon 4s werkt gewoon onder Vodafone NL ! Enige GSM netwerk waar ze op buiten US ook werken.
Ze leveren wel hier en daar wat problemen met sms omdat het CDMA Iphone is.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 30-01-13, 22:53
HansDu HansDu is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb problemen met de activatie van mijn iPhone 4S CDMA, ex-Verizon op Vodafone, waardoor ik de melding "Geen service" krijg. Ik kan wel gewoon bellen, gebeld worden, SMS ontvangen. Ik kan echter geen SMS versturen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
  #4  
Oud 01-02-13, 09:40
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Wachten op jailbreak..... er bestaat wel een manier om het sms probleem op te lossen met jailbreak. Andere manier is er nu niet , want de CDMA iphone is eigenlijk niet voor bedoelt voor GSM netwerk. Tenzij je hem officieel unlocked, dan werkt het volledig op gsm netwerk. Alleen helaas het unlocken van Verizon kan niet meer officieel unlocked worden op dit moment..
  #5  
Oud 04-02-13, 19:42
HansDu HansDu is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Wachten op jailbreak..... er bestaat wel een manier om het sms probleem op te lossen met jailbreak. Andere manier is er nu niet , want de CDMA iphone is eigenlijk niet voor bedoelt voor GSM netwerk. Tenzij je hem officieel unlocked, dan werkt het volledig op gsm netwerk. Alleen helaas het unlocken van Verizon kan niet meer officieel unlocked worden op dit moment..
Heb je voor mij de procedure, hoe het sms probleem op te lossen met jailbreak?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! MrDee iPhone algemeen 5 28-01-12 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.