//

Mogelijkheden unlocken iPhone4 vodafone spanje

Mogelijkheden unlocken iPhone4 vodafone spanje discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ruim 2 jaar terug op marktplaats een iPhone 4 afkomstig uit Spanje met een Spaans Vodafone simlock gekocht. De iPhone heeft baseband 01.59.00, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-13, 18:24
Minor Minor is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Mogelijkheden unlocken iPhone4 vodafone spanje

Ik heb ruim 2 jaar terug op marktplaats een iPhone 4 afkomstig uit Spanje met een Spaans Vodafone simlock gekocht. De iPhone heeft baseband 01.59.00, draait op iOS4.0.2 en is nu softwarematig geunlockt.

Ik wil graag naar de meest recente iOS omdat inmiddels veel apps niet meer werken. Mijn zoektocht op internet en bij (schimmige) telecomwinkels levert nog niet op wat ik had gehoopt. Ik ben zelfs vorige week bij een vodafonewinkel in Spanje geweest maar ook daar kon ik niet geholpen worden aangezien ik het originele nummer nodig had en het bijbehorende abonnement.

De mogelijkheden die ik tot nu toe heb gezien zijn:
  1. Een imei unlock kost me zoals ik het nu zie tussen de 140,- en 180,- erg kostbaar voor een dergelijk oud toestel en vind ik geen daarom geen goed idee.
  2. Updaten met redsn0w zodat de baseband behouden blijft? Vervolgens met ultrasn0w of evasi0n unlocken?
Bij alle programma's zoals redsn0w, ultrasn0w en evasi0n zie ik door de bomen het bos niet meer. De hele procedure als deze al mogelijk is vind ik erg lastig.


Mijn hoofdvraag: hoe kan ik dit toestel updaten naar iOS 6.1, unlocken en zo mijn Nederlandse simkaart blijven gebruiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-13, 09:58
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Sn0wbreeze (nieuwste , die maak gebruik van untethered jailbreak van evasi0n)gebruiken om baseband vast te houden. Daarna ultrsn0w eroverheen gooien. (niet getest!, dus gebruik op eigen risico). Op een gegeven moment is het verschil tussen baseband die erbij hoort en jouw baseband te groot om goed te werken. Theoretisch zou het moeten werken.

Maar om van alle ellende af te komen is toch enige oplossing een imei unlock...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren

Labels
6.1, unlocken, vodafone spanje



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: IMEI Unlock Vodafone Spanje Jan123 Unlock 15 21-06-13 23:22
iPhone 4: Simlock vodafone spanje TheSilverEye Unlock 13 15-07-12 16:34
iPhone 4: Spanje unlocken Nv22 Unlock 17 11-01-12 16:23
iPhone 4: simlock vodafone spanje bendejong Unlock 3 26-02-11 19:25
mogelijkheden jailbreaken/unlocken stefaaaan Archief 1 11-11-09 01:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.