//

Hoe is mijn telefoon unlocked?

Hoe is mijn telefoon unlocked? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Geschiedenis: mijn schoonvader heeft een tijd geleden ergens een duitse iphone 3 gs gevonden en deze bij een telefoonwinkeltje ingeleverd om hem geschikt te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-13, 22:14
lakestereo lakestereo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard Hoe is mijn telefoon unlocked?

Hallo,

Geschiedenis: mijn schoonvader heeft een tijd geleden ergens een duitse iphone 3 gs gevonden en deze bij een telefoonwinkeltje ingeleverd om hem geschikt te laten maken voor zijn eigen simkaart. Dat is allemaal mooi gelukt en ik heb geen idee hoe dat unlocken gebeurt is. Nu werkt whatsapp niet meer en is er lichte paniek in de tent Er staat nu firmware 4.1 op. En cydia staat er ook op.

Nu : Ik wil deze telefoon gaan ( proberen te) updaten naar versie 5.1.1 en heb de volgende vragen. Hoe kan ik zien of de telefoon permanent unlocked is of softwarematig? Of begrijp ik er niks van? Hoe pak ik dit het beste aan?

Alvast dank voor nuttige info.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-13, 23:06
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Over unlocks weet ik vrij weinig. Ik weet wel dat je deze iPhone niet kunt updaten naar 5.1.1, enkel naar 6.1.
  #3  
Oud 14-02-13, 23:13
lakestereo lakestereo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat de telefoon mbv ultrasnow 1.2.8 softwarematig unlocked is. Heb nog geprobeerd om met redsnow de zaak te updaten zonder de modem firmware te updaten maar dat ging om een of andere reden niet goed. Gelukkig werkt de telefoon nog wel. Waar kan ik zo'n factoryunlock laten doen en wat kost zoiets?

Bedankt.
  #4  
Oud 17-02-13, 00:34
lakestereo lakestereo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard

Het is me inmiddels gelukt om mbv de uitleg van DertKesh in een ander topic de iphone naar versie 6.1 te upgraden, er kan dus weer ge- appt worden.

Iemand nog een antwoord hoe ik de telefoon permanent kan unlocken?

Ik ben bij de appleshop geweest om te vragen maar zij verwijzen me naar de telefoonprovider. Probleem is dat mijn schoonvader het originele kaartje weggegooid heeft en ik dus niet weet bij welke provider ik moet aankloppen om het toestel te laten unlocken........
  #5  
Oud 17-02-13, 08:21
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

pm mij je imeinummer dan check ik de provider voor je.
  #6  
Oud 19-02-13, 19:58
lakestereo lakestereo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard

@ Senna22 Bedankt voor het aanbod maar het is me inmiddels al gelukt.
  #7  
Oud 21-02-13, 17:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lakestereo Bekijk bericht
@ Senna22 Bedankt voor het aanbod maar het is me inmiddels al gelukt.
Hoe is je dat gelukt? Als je dat met ons deelt, lukt het een ander met problemen misschien ook
  #8  
Oud 25-02-13, 20:22
lakestereo lakestereo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard

Sorry voor de late reactie, ik lees het nu pas.

Ik wist dat er een duits kaartje ingezeten had en hoorde van een collega dat een aantal jaren geleden T Mobile de enige provider was die iphones in duitsland leverde. Ik heb dus gewoon gegokt en het imeinummer bij de T Mobile unlock website ingevoerd en na het invoeren van een duitse naam en telefoonnummer kreeg ik de melding dat het nummer in de apple database unlockt zou worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe zien of mijn iphone unlocked is (zonder SIMs wisselen) koekjedebij Unlock 16 12-04-13 20:51
iPhone 4s: (iOS6) Hoe zet foto's op mijn telefoon? hot12345 iPhone algemeen 12 22-09-12 18:00
iPhone 3G: telefoon unlocked uit het niets, hoe kan dit? Frankdj Unlock 3 16-10-11 21:38
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 11:50
Hoe weet ik of mijn iphone unlocked en jailbroken is ? Friemel Unlock [archief] 3 16-10-08 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:23.