geen service na unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in Amerika een iphone 4 gekocht met een simlock van AT&T. nadat ik hem in Amerika simlockvrij heb laten maken, deed ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen service na unlocken
ik heb in Amerika een iphone 4 gekocht met een simlock van AT&T. nadat ik hem in Amerika simlockvrij heb laten maken, deed ik er een simkaartje in, en meldde hij dat er geen service was. hoe kan ik nu bellen met mijn iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste emwr35,
Zou je je iPhone eens willen herstellen via iTunes, met daarin de SIM-kaart die je wenst te gaan gebruiken? |
|
|||
|
|||
Was de telefoon al geactiveerd toen hij geunlocked werd?
De telefoon moet contact maken met de Appleservers, echter doet hij dat alleen als hij in de activatiemodus staat (grijs scherm met IOS6). Daarom moet je hem even herstellen in itunes en dan loopt hij door de activatie en wordt unlocked door de Appleservers. |
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de info , hij doet het!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone 3GS: ''Geen service'' ... Unlocken? | Jillylenagirl | Unlock | 18 | 04-12-11 21:13 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|