Geswitched van provider...Proximus naar BASE, probleem met simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, voorheen IPHONE 3GS gebruikt met Proximus...geen probleem. Overgeschakeld naar BASE...probleem: "alleen compatibele SIM kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geswitched van provider...Proximus naar BASE, probleem met simlock
Beste,
voorheen IPHONE 3GS gebruikt met Proximus...geen probleem. Overgeschakeld naar BASE...probleem: "alleen compatibele SIM kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats aub de SIM kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegd leverancier voor een vervangende kaart". Kaart vervangen = vergeet het, werkt niet. Het ligt aan het feit dat deze gesimlocked is. Ik ben een leek in jailbreaken en unlocken. Is er ergens een link waar dit deftig kan uitgelegd worden. Voornamelijk het deel UNLOCKEN. Het jailbreak gedeelte kan ik nog wel IMEI: 012025001354359 Modemfirmware: 05.16.08 Versie: 6.1.2 Serienr: 81948S8F3NP alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan alleen maar als de iPhone voor je switch naar Base voorzien was van een unlock EN
de iPhone daarna op een normale manier is hersteld naar een nieuwe firmware...(zonder behoud van baseband en unlock) Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je het toestel NIET simlockvrij via de normale weg in België zou hebben aangekocht...
|
|||
|
|||
Die iphone is nooit simlockvrij geweest ! dat is 1 ding wat duidelijk is. Lees de draadjes, ik heb het vaak genoeg uitgelegd !
|
|||
|
|||
geen idee waar ik moet zoeken...kan je mij geen link doorsturen aub.
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simlock van provider DOMINICANA REPUBLICA ORANGE? | ahmedel | iPhone algemeen | 8 | 13-02-13 15:38 |
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) | erol | Unlock | 22 | 07-11-11 21:22 |
probleem met laden van Navigon van pc naar iphone | jeroenstaal40 | iTunes | 5 | 27-05-11 22:33 |
iPhone 3GS: Nieuwe provider simlock | robert1989 | Unlock | 4 | 24-12-09 01:58 |
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) | diddi | Archief | 4 | 15-07-08 16:19 |
|
|