//

iPhone uit vs/uk unlocken

iPhone uit vs/uk unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn htc desire one S is laatste op de grond gevallen, en nu werkt het scherm niet meer. Ik wil nu een vrij goedkope iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-13, 01:23
dimitriboy dimitriboy is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone uit vs/uk unlocken

Mijn htc desire one S is laatste op de grond gevallen, en nu werkt het scherm niet meer. Ik wil nu een vrij goedkope iphone kopen (omdat itunes met muziek zo fijn werkt) dus wil een iphone 4 van ebay kopen maar:waar moet ik dan op letten,
-Is het mogelijk om iphone 4 te unlocken,
-werken bijv, die imei unlocking echt?
-En welke website stel je dan voor.
-Kan ik ge-simlockte vodafone uit de uk, ook gebruiken met vodafone nl sim kaart

Mvg.
Dimitri

Ps: Als iemand nog een iphone 4 heeft liggen (maakt niet uit als het beschadigen heeft) wil ik die wel overkopen of als je nog een psvita of xbox wilt, dan dat met bijbetaling.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-13, 08:20
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Hoi Dimitri,

je moet heel goed opletten dat de telefoons uit de UK gelocked zijn of erger geblokkeerd.
Deze zijn erg duur om simlockvrij te maken in het algemeen.
Het beste kan je kijken voor een telefoon hier op het forum in de te koop afdeling.
hierdoor krijg je geen verrassing met een leuk pakketje met een Iphone wat de functionaliteit heeft van een ipod omdat hij gesimlocked is.
Altijd je eigen simkaart erin doen en het liefst door de verkoper laten herstellen in itunes.
je kan ook een pm sturen met het imeinummer dan check ik de simlockstatus naar mij of Inemesis.
  #3  
Oud 04-05-13, 14:25
dimitriboy dimitriboy is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senna22 Bekijk bericht
Hoi Dimitri,

je moet heel goed opletten dat de telefoons uit de UK gelocked zijn of erger geblokkeerd.
Deze zijn erg duur om simlockvrij te maken in het algemeen.
Het beste kan je kijken voor een telefoon hier op het forum in de te koop afdeling.
hierdoor krijg je geen verrassing met een leuk pakketje met een Iphone wat de functionaliteit heeft van een ipod omdat hij gesimlocked is.
Altijd je eigen simkaart erin doen en het liefst door de verkoper laten herstellen in itunes.
je kan ook een pm sturen met het imeinummer dan check ik de simlockstatus naar mij of Inemesis.
En welke website raad je dan aan ok zn simlock uit te voeren, welke is betrouwbaar?
  #4  
Oud 04-05-13, 17:27
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Standaard

Dimitri, ik heb veel ervaring met het unlocken van telefoons uit de UK. Kun je mij het IMEI nummer toesturen per PM? Op die manier kan ik even voor je nakijken op welke provider deze gelocked is, en of er eventueel ook een blokkade op zit.
  #5  
Oud 05-05-13, 11:06
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Dimitri stuur mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
  #6  
Oud 05-05-13, 12:47
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Hij heeft hem nog niet gekocht?
Reageren

Labels
iphone 4, psvita, simlock, unlocken, xbox



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 uit Japan te unlocken? jvvliet Unlock 4 24-09-12 11:50
iphone uit Amerika jailbreaken, unlocken, weggooien.... reel2reel Koopinformatie USA 11 05-10-10 11:39
iPhone 3G: iPhone 3G uit USA reeds te unlocken? rivierke Unlock 2 08-09-09 19:10
Iphone 3g 16 gb 2.0.2 uit amerika unlocken en niet erin prutsen scholierke Archief 2 06-09-08 18:37
iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden? the007 Archief 7 09-12-07 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.