//

Turbosim en Iphone 3g; Gaat dit werken?

Turbosim en Iphone 3g; Gaat dit werken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jean1979 ik ken iemand dat binnen 2weken van amerika naar belgie komt ikzou graag een iphone laten meebrengen zou ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-06-08, 20:52
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean1979 Bekijk bericht
ik ken iemand dat binnen 2weken van amerika naar belgie komt
ikzou graag een iphone laten meebrengen zou ik een 3g laten meebrengen of het oude model?
omdat ik er niet wijs uit raak of de 3g al unlockbaar is
mvg
Dan heb je geen enkel probleem want het duurt nog tot 11 juli voordat de 3G leverbaar is. Zou zeggen: lees je eens in dan weet je er alles van.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-06-08, 21:12
jean1979 jean1979 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

heb ik gedaan hoor maar vond het nogal verwarrend dacht dat hij hier 11 juli uitkwam maar dat hij in de states al verkrijgbaar was. sorry voor het misverstand.
mja 11 november komt ie opnieuw terug dus tegen dan laat ik er gewoon nog 1 meebrengen
grtz
  #23  
Oud 14-06-08, 22:58
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

~topic verplaatst naar geruchten~
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #24  
Oud 17-06-08, 11:48
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@ croiman:
Ik dacht dat het nog maar de 2.0 BETA software was die ze al kunnen hacken... Niemand heeft toch toegang tot de officiele software-versie die op 11 juli met de nieuwe iPhone meegeleverd zal worden. Toch?
  #25  
Oud 17-06-08, 11:59
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
@ croiman:
Ik dacht dat het nog maar de 2.0 BETA software was die ze al kunnen hacken... Niemand heeft toch toegang tot de officiele software-versie die op 11 juli met de nieuwe iPhone meegeleverd zal worden. Toch?
BETA7 is de laatste die nu rondcirkeld, maar het principe blijft hetzelfde, ze decrypten de firmware veranderen de baseband en zetten de firmware trug in elkaar, en dan laad je hem in iphone. Dus nieuwe iphone is unlocked, maar vo native apps moet je jailbreak en installer.app ook nog hebben.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #26  
Oud 17-06-08, 12:02
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
BETA7 is de laatste die nu rondcirkeld, maar het principe blijft hetzelfde, ze decrypten de firmware veranderen de baseband en zetten de firmware trug in elkaar, en dan laad je hem in iphone. Dus nieuwe iphone is unlocked, maar vo native apps moet je jailbreak en installer.app ook nog hebben.
Das pas goed nieuws! Dat wist ik nog niet. Ma ja, ik ben dan ook even weggeweest... Merci Croiman!
  #27  
Oud 09-07-08, 17:06
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Dus de nieuwe firmware 2.0 in unlockbaar. Maar is de nieuwe iPhone 3G ook unlockbaar? Dus de baseband? ik hoop dat dit snel komt want, ik zit met een probleem ik krijg de iPhone 3G vrijdag maar zit dan nog 3 maanden bij HI en ik wil de nieuwe iPhone niet 3 maanden in de kast laten liggen. daarnaast vind ik 120 euro betalen voor een unlock ook weer een beetje veel van het goede. Heeft iemand enig idee?
  #28  
Oud 09-07-08, 18:16
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Croiman of je koopt hem in zwitserland opa heeft huis daar en ik vrienden met zwitsers id en adress
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ideetje, zou dit werken? metalmakker iTunes 3 10-10-10 14:50
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? Nick-kermis Unlock 3 18-03-10 10:09
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
iPhone 3G en XSim Turbosim? Wie gaat het proberen? AlexTemora Archief 5 07-07-08 17:45
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan stefaand Unlock [archief] 2 21-01-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:16.