//

Tele2 Iphone unlocken voor T-Mobile prepaid.

Tele2 Iphone unlocken voor T-Mobile prepaid. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een Iphone krijgen via een verlening bij Tele2 maar wil deze graag aan mijn kind geven aangezien ze nu naar een school in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-13, 15:13
micasjas micasjas is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard Tele2 Iphone unlocken voor T-Mobile prepaid.

Ik kan een Iphone krijgen via een verlening bij Tele2 maar wil deze graag aan mijn kind geven aangezien ze nu naar een school in een andere provincie gaat. Maar zij heeft een T-Mobile prepaid met een nummer wat iedereen heeft dus die wil ze graag houden. Is de Iphone te unlocken voor gebruik met een T-Mobile prepaid want volgens mij zijn alle telefoons van Tele2 simlocked. Ik ga hem pas bestellen als ik meer weet anders wordt het zo een gedoe met prepaid om zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-13, 15:21
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

volgens mij zijn alle nederlandse telefoons simlockvrij.
maar het zal nooit veel kosten om hem wel simlockvrij te maken hoor.
  #3  
Oud 07-10-13, 15:34
micasjas micasjas is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Dankjewel voor je bericht. Ja dat dacht ik ook maar mevrouw van Tele 2 blijft erbij dat hij gelocked is.
Zou je dat zelf kunnen doen zoals een Jailbreak.

Laatst gewijzigd door micasjas; 07-10-13 om 15:36. Reden: nog iets gevraagd
  #4  
Oud 07-10-13, 17:42
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Nee zelf (de nieuwere iphones 4,4s,5) kun je niet zelf doen met jailbreak dat moet een keertje uit de wereld geholpen worden.....
Tele2 lockt geen iphones ...geen een nederlandse provider. Alleen Tmobile ooit in het grijze verleden...maar dat is ook al niet meer!
Alle nederlandse toestellen zijn simlockvrij.
__________________
Revenge of the nerd..
  #5  
Oud 07-10-13, 20:18
micasjas micasjas is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Oh ok. Ik heb altijd mijn Iphone gebruikt met sim die ik erbij kreeg dus verder dan JB heb ik nooit gelezen. Echt raar dat Tele2 beweerd dat hij wel gelocked is. Nou ja bestel hem gewoon. Merk het wel.
Reageren

Labels
t-mobile, tele2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tele2 E ipv Tele2 3G in Iphone 5 met IOS 7.0.2 Luistervinkje Overige providers Nederland 8 13-11-13 19:20
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
Kan ik m'n pasgekochte iPhone 3G prepaid O2 uit Londen unlocken?! piet0rr Archief 2 02-05-09 14:06
unlocken Hi prepaid Iphone rjmeijer1973 Unlock [archief] 4 01-11-08 14:47
Iphone zo te unlocken dat die ook op prepaid werkt? rufneck Archief 5 12-06-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.