iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 5s: AT&T simlockvrij maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/147968-at-and-t-simlockvrij-maken.html)

Iphonian 14-11-13 23:40

AT&T simlockvrij maken
 
Ik heb sinds kort een iPhone 5s 32gb space gray met een AT&T simlock. Weet iemand hier waar ik mijn iPhone voor een paar tientjes kan unlocken? Wat ik op internet tegenkom zijn unlocks voor een stevige 100 euro.

iNemesis 15-11-13 09:43

Beste iphonian,

Nee kan niet voor paar tientjes. ALthans sinds 4 weken niet meer...
Dus je moet er toch aan geloven voor een stevige 100. (als het al lukt voor 5s !). AT&T is niet meer zo soepel voor iphones die in contract zijn nog...

Iphonian 15-11-13 09:55

He balen zeg, dan heb ik dus net de boot gemist. Ik was er al een beetje bang voor aangezien het zo'n nieuw toestel is. Dan denk ik toch maar dat ik een R-sim 9 neem als tijdelijke oplossing en dan wacht ik wel tot het unlocken bij AT&T goedkoper wordt of totdat het toestel contractvrij is. Bedankt voor je reactie!

iNemesis 15-11-13 13:29

ja kun je wel zeggen. Al sj ewacht tot het contractvrij is , is het toestel ook al bijna niets waard en je moet wel de bon hebben van AT&T, anders gaan ze alsnog moeilijk doen.
Imei unlocks is niet te voorspellen of het goedkoper of duurder wordt. :) het is een gokje..Maar denk dat het nu wel op hoogtepunt zit maar zal wel nooit zo goedkoop worden als het was.

Iphonian 15-11-13 13:43

Ja daar kan je wel eens gelijk in hebben. Het blijft een gok en maar het kan haast niet 'slechter' uitpakken dan zoals het nu is. De prijs zal of gelijk blijven of zakken, gok ik. Ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat het toestel ooit contractvrij wordt aangezien de vorige eigenaar de iPhone te koop aanbood aangezien hij z'n laatste telefoonrekening niet had betaald en daardoor het toestel bij AT&T geblokkeerd staat. Ik probeer het wel eerst uit met een r-sim en mocht dat niet fijn werken of het unlocken word goedkoper dan ga ik hem toch maar unlocken :P Dat is het toestel nog meer dan waard.

yannick1800 16-11-13 20:19

hallo, kan je de link geven voor de imei unlock aan 100€ aub.

Alvast bedankt

Iphonian 16-11-13 20:53

Deze is zelfs omgerekend goedkoper dan 100 euro Link: Official iPhone 5/4S/4/3GS/3 unlock Prices
Zo te zien hebben ze goede feedback.
En deze is iets duurder met zo te zien ook goede feedback Link: Store | Beijing iPhone Repair
Laat maar weten of het je gelukt is want ik ben toch wel een beetje benieuwd of zoiets ook echt werkt.

iNemesis 17-11-13 17:35

Imei unlock werkt echt :) . als je zin hebt om te wachten ...het duurt best lang op dit moment.

Iphonian 17-11-13 23:32

Het probleem is dat ik nooit geduld heb en wacht nog steeds op m'n r-sim potjandorie :p Ik denk dat ik bij de volgende iOS update maar eens zo'n imei unlock aanvraag in de hoop dat het dan inmiddels sneller wordt verwerkt.

Iphonian 26-11-13 16:29

Is er inmiddels al een service (onder de 50 euro) voor het unlocken van een iPhone 5s met AT&T?

iNemesis 27-11-13 09:52

Nee. gaat ook niet komen voorlopig. Wordt alleen duurder , zoals het er nu naar uitziet. Denk zelf dat het ergens +/- 120$ is nu voor een 5s (als het al kan!). AT&T houdt ze liever gelocked natuurlijk :)!

Iphonian 27-11-13 10:41

Ik heb zojuist een site gevonden die de unlock voor $55 aanbiedt: ToastyUnlocks - Unlock Your iPhone, BlackBerry, Smartphone - AT&T iPhone 5S Factory Unlock
Na wat googlen kom ik positieve ervaringen op fora tegen. Dus ik heb besloten de gok te wagen aangezien er met paypal betaald
kan worden. Ik houd jullie op de hoogte!

iNemesis 28-11-13 10:14

hmmm , laat maar weten of het gelukt is . Ik gok erop dat het een oude prijs is :)!
Als ze al een imei check al 6$ voor vragen ...die ik hier gratis weggeef?

Iphonian 28-11-13 19:28

De imei check heb ik al ergens gratis geregeld:p De positieve feedback van de site is nog vrij recent dus ik heb er alle vertrouwen in. En anders heb ik altijd paypal nog achter de hand om het geld terug te storten :) Zodra de unlock gelukt is laat ik het gelijk weten.

iNemesis 29-11-13 09:54

Met paypal ben je niet beschermd, ik zeg het even erbij. Want PayPall beschermt alleen als je goederen koopt en geen services. Ik gok erop dat ze het niet doen voor die 50$. Mocht het wel lukken laat het zeker weten!!

Iphonian 18-12-13 01:28

Goed nieuws! Ik heb m'n iPhone 5s AT&T unlocked bij Toasty Unlocks. Het heeft even geduurd maar niet zonder resultaat. Zoals ik aan heb geven heb ik eerst maar 55 dollar betaald. Na een paar dagen ging de prijs omhoog naar 85 dollar uit m'n hoofd. Maar mijn aanvraag zou nog voor de 55 dollar worden verwerkt. Tot ik twee dagen terug een mail kreeg met de mededeling dat de oude unlock service niet meer zou voortbestaan. Nu kreeg ik twee keuzes: of 90 dollar bijbetalen en dan in 1-2 dagen unlock krijgen of het betaalde bedrag, in mijn geval 55 dollar, zou vergoed worden. Ik heb voor de eerste keuze gegaan en het unlock service van Toasty nog een kans gegeven. Door een probleempje met paypal is de 90 dollar niet verstuurd maar Toasty gaf aan mij wel alvast in te delen voor de 'Speed Demon' unlock service. En na 2 dagen en 5 uur, ja wel iets langer dan 2 dagen , heb ik eindelijk een mail ontvangen met de mededeling dat m'n iPhone unlocked is. Dus ik heb zo snel als ik kon m'n i'Phone aan iTunes gehangen en een Nederlandse simkaart erin gedaan, zodra hij herkend werd de iPhone ontkoppelt, 20 seconden gewacht en weer aankoppeld. Geen berichtje van 'gefeliciteerd je iPhone is unlocked' maar de simkaart werd wel meteen herkend en de AT&T bij aanbieder was vervangen voor vf nl 15.6 (Vodafone NL) van de simkaart. Gelijk daarna alles getest voor de zekerheid, 3G, telefoon, sms, alles werkt. En iphoneimei.info geeft nu ook aan dat m'n iPhone unlocked is. Het is geen goedkope service maar je krijgt wel een unlock in iets langer dan 2 dagen. En als je een coupon van hun Facebook site haalt dan heb je nog iets korting.

iNemesis 18-12-13 02:58

:) . wat had je gezegd voor 55$ krijg je het niet?
de prijs is week +/- 100$. en is weer gestegen en zit tegen de 150$. Dus wel een verstandige keuze dat je die optie toch hebt gekozen, want het blijft stijgen. denk dat nu wel tegen maximum prijs zit nu.
en wel leuk dat je mijn site iphoneimei.info om te checken :D! altijd leuk om te zien..

Iphonian 18-12-13 09:32

Tja het was de gok wel waard. Er zijn wel een aantal iPhone geunlocked voor de 55 dollar nadat ik de unlock aan had gevraagd. De service was blijkbaar zo populair dat mijn unlock maar in de wachtrij bleef staan. Maar goed, op een gegeven moment moest ik maar voor die duurdere snelle service gaan want refunden en dan bij de concurrent langer dan een week wachten voor dezelfde prijs leek me ook geen optie.

Otje82 18-12-13 11:11

Grote vraag blijft wat heb je nu uiteindelijk bespaart? Goedkopere 5s met simlock en dan later nog dik €100 moeten betalen voor je unlock.

Guest-20180925190238 18-12-13 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 (Bericht 940478)
Grote vraag blijft wat heb je nu uiteindelijk bespaart?

Het hangt er van af wie die grote vraag stelt. :) Voor sommigen is die grote vraag levensbelangrijk, voor anderen dan weer niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.