//

iPhone 5 USA simlock, wel kopen of niet?

iPhone 5 USA simlock, wel kopen of niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een erg mooie prijs kan ik een gloednieuwe iPhone 5 met USA simlock kopen. Nu ben ik helemaal gek van iPhone en mijn 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-14, 09:26
Eerbeer Eerbeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 4
Standaard iPhone 5 USA simlock, wel kopen of niet?

Voor een erg mooie prijs kan ik een gloednieuwe iPhone 5 met USA simlock kopen. Nu ben ik helemaal gek van iPhone en mijn 3G is nu wel echt aan vervanging toe, daarom mijn vraag: 'Kan ik deze iPhone 5 USA unlocken?'

Ik heb de iPhone een keer gezien en hij gaat op dit moment niet verder dan het activeringsscherm. De provider van de iPhone heb ik gevraagd, ik wacht nog op reactie.

Het enige wat ik weet is dan het om model A1429 gaat en dat ik al erg lang gespaard heb. Daarom wil ik geen miskoop doen.

Ik hoor heel graag van iemand.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-14, 09:39
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Wil je geen gelazer, koop hem dan niet. Simpel
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 18-04-14, 09:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eerbeer Bekijk bericht
Ik heb de iPhone een keer gezien en hij gaat op dit moment niet verder dan het activeringsscherm.
Kijk eerst na of er geen iCloud Activation Lock op zit. Als dat niet het geval is kan je het IMEI-nummer laten nakijken om te weten te komen op welke provider die iPhone een SIM-lock heeft.
  #4  
Oud 18-04-14, 09:44
Eerbeer Eerbeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 4
Standaard

Hoe kom ik erachter of er een iCloud activatie vergrendeling op zit?
  #5  
Oud 18-04-14, 09:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eerbeer Bekijk bericht
Hoe kom ik erachter of er een iCloud activatie vergrendeling op zit?
Als er tijdens de activatie het iCloud Apple ID van de eigenaar of vorige eigenaar gevraagd wordt.
  #6  
Oud 18-04-14, 10:01
Eerbeer Eerbeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 4
Standaard

Dus als ik het goed begrijp, moet ik de iPhone aanzetten, de stappen voor activatie doorlopen en tijdens dit proces er goed op letten dat er geen Apple ID van de eigenaar of van de vorige eigenaar gevraagd wordt?

De activatie mislukt telkens geeft de verkoper aan, want de iPhone kan tenslotte niet gebruikt worden. Ook de apps en instellingen enzovoorts kunnen niet bereikt worden vertelt de verkoper van de telefoon, dit komt doordat de activatie niet lukt. Kan dit kloppen?

P.s. Mijn excuses voor mijn onwetendheid.
  #7  
Oud 18-04-14, 10:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eerbeer Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp, moet ik de iPhone aanzetten, de stappen voor activatie doorlopen en tijdens dit proces er goed op letten dat er geen Apple ID van de eigenaar of van de vorige eigenaar gevraagd wordt?
Inderdaad. Zo is het.
  #8  
Oud 18-04-14, 12:55
Eerbeer Eerbeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 4
Standaard

Dank jullie wel voor de reacties tot zover! Ik heb m.b.v. imei nummer op websites (dank iPhoneclub leden!) informatie over de iPhone kunnen achterhalen.

IMEI: -
Activated: Yes
Find My iPhone: Off
First Activation Date: March 10, 2013
Telephone Technical Support: Expired
Repairs & Service Coverage: Expired
Country Purchased: United States
Carrier: US Sprint

Zou iemand mij kunnen vertellen of het de moeite waard is om deze iPhone aan te schaffen? Of ik deze iPhone werkend in Nederland kan krijgen? Want tot nu toe komt hij dus niet verder dan het activatiescherm. Misschien met Rsim of een ander hulpmiddel?

Mijn dank is groot.

Laatst gewijzigd door Eerbeer; 18-04-14 om 13:22.
  #9  
Oud 19-04-14, 23:54
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ik zou deze niet kopen . krijg je niet werkend hier!!Bovendien het is een CDMA iphone en werkt zeer slecht op het gsm netwerk in nl ( als je die al unlocked krijgt).
Ik raad ook iedereen aan geen buitenlandse ipones te kopen, gewoon nederlandse. Scheelt paar tientjes in prijs. Maar goedkoop is duurkoop!! En deze oude wijsheid is zeer van toepassing op iphones!!
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel of niet iphone kopen (antillen) BananaBart Koopinformatie Rest van de wereld 4 29-12-09 21:46
iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? nouska1976 Koopinformatie Rest Europa 4 30-07-09 15:03
Iphone 3g USA wel of niet met abonnement slim.thug Archief 2 01-09-08 21:41
Kopen in de USA of niet? Gustaaf Archief 1 02-04-08 19:18
iphone nu wel of niet in us kopen ? kiddah001 Koopinformatie USA 7 26-01-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.