//

Mijn sim is vergrendeld maar kan nergens simcode invoeren

Mijn sim is vergrendeld maar kan nergens simcode invoeren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was mijn toegangscode vergeten en ik kon er niet meer op komen. Ik heb toen via 'zoek mijn Iphone' mijn mobiel gewist zodat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-14, 22:36
talitha99 talitha99 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard Mijn sim is vergrendeld maar kan nergens simcode invoeren

Ik was mijn toegangscode vergeten en ik kon er niet meer op komen. Ik heb toen via 'zoek mijn Iphone' mijn mobiel gewist zodat ik mijn toegangscode kon veranderen. Toen ik mijn mobiel opnieuw opstartte werd er nadat ik de taal had ingesteld gezegd dat mijn sim is vergrendeld en dat ik dat moest gaan instellen, maar ik ben nergens tegen gekomen dat ik die moest invullen. Ik heb mijn simkaart er uit gehaald maar dat werkte niet, ook heb ik mijn mobiel opnieuw uit gedaan en weer opgestart.
Wie weet een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-14, 13:41
Boszna Boszna is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Wat zie je nu dan eigenlijk?

Heb je wel alle opstart stappen door kunnen lopen?
of loopt het toestel 'vast' nadat je voorbij het 1e scherm bent gegaan?
  #3  
Oud 09-05-14, 15:11
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door talitha99 Bekijk bericht
Ik was mijn toegangscode vergeten en ik kon er niet meer op komen. Ik heb toen via 'zoek mijn Iphone' mijn mobiel gewist zodat ik mijn toegangscode kon veranderen. Toen ik mijn mobiel opnieuw opstartte werd er nadat ik de taal had ingesteld gezegd dat mijn sim is vergrendeld en dat ik dat moest gaan instellen, maar ik ben nergens tegen gekomen dat ik die moest invullen. Ik heb mijn simkaart er uit gehaald maar dat werkte niet, ook heb ik mijn mobiel opnieuw uit gedaan en weer opgestart.
Wie weet een oplossing?
Als ik jou was zal ik hem even aan iTunes aan sluiten dat kan helpen. Of ik leg het even in stappen uit hoe je dat op je iphone zelf doet als eerst ga je naar instellingen dan ga je naar telefoon en vervolgens naar simpincode en dan red je het er wel mee.
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn

Laatst gewijzigd door niven10; 09-05-14 om 15:13. Reden: EDIT
  #4  
Oud 10-05-14, 04:21
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je kan met behulp van je PUK code ( staat op de grote plastic kaart waar jij je simkaart uit hebt gedrukt of op te vragen bij je provider ) nadat je 10x een foute simcode hebt ingegeven je pincode opnieuw instellen.

10x een foute pincode intoetsen kan alleen op een oude gsm zoals Nokia 6600, bij een iPhone moet je steeds langer wachten. Ik zou de simkaart even in een oude gsm stoppen en daar de simcode resetten dmv je PUKcode.

Laatst gewijzigd door faire4u; 10-05-14 om 19:18. Reden: Aanvullende info.
Reageren

Labels
iphone 4 8gb, opstarten, sim code, toegangscode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4: kan simcode niet invoeren maria1234 iPhone algemeen 3 27-10-13 19:51
Beginscherm vergroot en sim vergrendeld Cite iPhone algemeen 0 13-10-13 13:49
Activatieproblemen ios 7 sim vergrendeld Davejeurink iPhone algemeen 0 21-09-13 00:26
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 21:38
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.