//

iPhone 5 Chili Movistar Lock

iPhone 5 Chili Movistar Lock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Vorig jaar november was ik in Chili. Omdat mijn gsm gestolen werd, besloot ik om daar een Iphone 5 te kopen bij een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-05-14, 20:54
brent1980 brent1980 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 15
Standaard iPhone 5 Chili Movistar Lock

Hallo iedereen,

Vorig jaar november was ik in Chili. Omdat mijn gsm gestolen werd, besloot ik om daar een Iphone 5 te kopen bij een GSM dealer. Ik schafte mij ook een Movistar prepaid kaartje aan. De man in de winkel verzekerde me ook dat er geen simlock op het toestel zat.

Nu blijkt dat ik het toestel niet kan gebruiken in Belgie.

Ik heb al bij een website een unlock besteld, maar deze is mislukt. Gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen.

Na een lange zoektocht (ik moest een RUT nummer hebben om te kunnen reageren op de movistar website. RUT is een soort BTW ID nummer) kreeg ik een pop-up op de website dat de IMEI die ik opgaf niet in hun database stond.

Dan maar via de Apple website gechat met een Apple medewerker. Deze kon me niet helpen, ik moest het regelen met de provider.

Ik word dus van hier naar daar gestuurd... zonder oplossingen. Ik word er moedeloos van

Ik heb alle aankoopbewijzen, inclusief afschriftje van VISA, maar niemand is in staat om de iphone te unlocken. Vreemde is dat hij wel simlockvrij is voor andere netwerken in Chili.

Iemand een gelijkaardig probleem gehad of een oplossing.

Mijn dank is groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-14, 21:19
Boszna Boszna is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Hallo Brent,

Als je je IMEI nummer in een PB'tje naar mij toe kan sturen, dan kan ik voor je kijken of ik je misschien kan helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! MrDee iPhone algemeen 5 28-01-12 22:26
iPhone uit Argentinie/Chili? blof-fan- Koopinformatie Rest van de wereld 3 12-11-08 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.