//

Iphone 5S 32GB activate en unlock

Iphone 5S 32GB activate en unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb van een vriend een iphone 5s gekregen die hij gevonden heeft in canada op de skipiste (midden in de skipiste, blij dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-14, 16:57
matistop matistop is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard Iphone 5S 32GB activate en unlock

Hallo,
ik heb van een vriend een iphone 5s gekregen die hij gevonden heeft in canada op de skipiste (midden in de skipiste, blij dat hij nog werkt.) Ik heb hem gereset en nu heb ik het activatieproces dat ik moet voltooien. Dit lukt niet omdat er een simlock opzit. Hoe kan ik dit oplossen? (momenteel firmware ios 7.1.1 maar ik kan downgraden!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-14, 17:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matistop Bekijk bericht
ik heb van een vriend een iphone 5s gekregen die hij gevonden heeft in canada op de skipiste (midden in de skipiste, blij dat hij nog werkt.)
De rechtmatige eigenaar zal het ook wel leuk vinden dat zijn/haar iPhone nog werkt. Nu maar hopen dat de eigenaar ook "Find my iPhone" heeft aangezet.
  #3  
Oud 31-05-14, 17:28
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Hoe wil je trouwens een iPhone 5s met iOS 7.1.1 downgraden?
  #4  
Oud 31-05-14, 17:52
matistop matistop is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard downgrade

de vriend van mij heeft er wat aan geprust en al hersteld enzo, downgraden ging ook langs het herstellen in DFU mode dacht ik. Dus die find my iphone geeft dan zijn locatie aan en niet de mijne. Hij kan dus niet meer achterhalen wie echte eigenaar is, dus zou het handig zijn dat we iphone konden unlocken anders zitten we met een iphone 5S waar we niets mee kunnen doen.
  #5  
Oud 02-06-14, 11:56
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

quote; dus die find my iphone geeft dan zijn locatie aan en niet de mijne.

Findmy phone geeft altijd de locatie aan van waar de iphone is en niets anders, vraag me af hoe het bij jou zo kan zijn dat je zijn locatie te zien krijgt???
Is het niet zo dat wanneer FindMy Phone aanstaat dat je helemaal niet kan herstellen/DFU mode zetten zonder het wachtwoord te weten? Ik vraag me af hoe "jou" vriend dat voor elkaar heeft gekregen?

Oh ik heb het niet goed gelezen, FindMy Phone stond dus niet aan, hij is alleen gesimlocked. Simlock vrij maken via imei unlock of je kan gebruik maken van een R-Sim ( afhankelijk van welke provider je gaat gebruiken voor de Iphone).

Laatst gewijzigd door faire4u; 02-06-14 om 12:02. Reden: aanvulling van tekst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: 32GB Unlock Branus Unlock 12 24-09-12 20:26
iPhone 4: Iphone 4 32GB Zwart unlock Sjimmm Unlock 4 26-07-12 00:21
iPhone 4: IOS 5.0 unlock iphone 4 o2. Activate Pdeb1993 Unlock 0 14-10-11 18:06
[ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB xrister Unlock [archief] 1154 01-03-08 21:16
van unlock naar activate naar oeps??? ice Unlock [archief] 2 27-01-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.