//

Refurbished iphone terug gekregen met simlock

Refurbished iphone terug gekregen met simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een kapote iphone heb ik hem terug gestuurd naar het bedrijf die hem geleverd had die zouden hem weer doorsturen. Zo gezecht zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-14, 12:36
selanty selanty is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard Refurbished iphone terug gekregen met simlock

Ik had een kapote iphone heb ik hem terug gestuurd naar het bedrijf die hem geleverd had die zouden hem weer doorsturen. Zo gezecht zo gedaan. Ik moest voor het werk voor 3 maanden naar het buitenland. Na een week een refurbished toestel thuis gekregen. Uiteindelijk weer thuis denkende kan ik me iphone weer gebruiken heellaas simlock. Gebeld nog eens gebeld sorry we kunnen u niet helpen had u eerder aan moeten geven huh hoe ik zat in het buitenland.

Nu is dus mijn vraag weet iemand wat ik hier nog aan kan doen ik krijg em geeneens geactiveerd.

groet Selanty
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-14, 12:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door selanty Bekijk bericht
...huh hoe ik zat in het buitenland.
Huh moeten bedrijven rekening houden met alle klanten die in het buitenland verblijven? Het toestel werd blijkbaar opgestuurd en in ontvangst genomen. Geen reclamatie binnen een redelijke tijd? Case closed.

Citaat:
Nu is dus mijn vraag weet iemand wat ik hier nog aan kan doen ik krijg em geeneens geactiveerd.
Het bedrijf met een gemotiveerd aangetekend schrijven in gebreke stellen als je een toestel zonder SIM-lock hebt ingeleverd. Of een dure SIM-unlock open.
  #3  
Oud 03-07-14, 13:46
selanty selanty is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Inderdaad hij was aangenomen door mijn vrouw. En ja niet gereageerd binnen bepaald termijn. Maar dan mag je toch verwachten dat als je zoals je aangaf een aangetekende brief verstuurd met bewijs dat je in het buiteland zat je toch wel geholpen kan worden. Dus dat had ik al geprobeerd maar geven gewoon niet thuis.

En wat moet de dure sim-unlock zijn dan.?
  #4  
Oud 03-07-14, 13:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door selanty Bekijk bericht
En wat moet de dure sim-unlock zijn dan.?
Dat hang er van af van welke provider die SIM-lock is. Stuur een PB naar het forumlid senna22. Die goede man kan dat nakijken.
  #5  
Oud 03-07-14, 19:42
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

wat is je imei nummer? kan eens kijken wat een unlock kost kan best meevallen ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na 2.5 jr simlock terug op iPhone4 UK Incredible iPhone algemeen 2 30-09-13 14:19
Afgebroken mute knop, na opsturen Solid Vision niet terug gekregen kipkerrie iPhone algemeen 14 03-07-11 11:22
Nieuwe 3g binnen gekregen geen simlock? ErnieZ Odido (T-Mobile) 7 07-04-09 23:02
simlock springt steeds terug op Artey iPhone algemeen 3 31-03-09 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.