Iphone 5s gelocked activatiescherm discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag members, Ik had een iphone gekregen van mijn vriend die uit engeland kwam een iphone 5s. Er zit geen findmyphone slot op. Wel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s gelocked activatiescherm
Goeiedag members,
Ik had een iphone gekregen van mijn vriend die uit engeland kwam een iphone 5s. Er zit geen findmyphone slot op. Wel is het nu bij de keuze menu wanneer je je telefoon hersteld. Ik moet eerst taal kiezen dan Wi-Fi daarn sim. Maar bij sim is hij dam vast want hij pakt de simkaarten niet wat dus logisch is omdat hij gelockt is. Ik heb dus een beetje rondgezocht via internet en heb gezien dat er sites zijn die factory unlock aanbieden. Nu mijn vraag, gaat factory unlock kunnen helpen in mijn geval ? En hoe weet ik welk provider mijn telefoon is gelockt ? Kan iemand mij misschien meer vertellen over hoe dit zijn gang gaat ? Alvast bedankt, Laatst gewijzigd door ameen; 27-07-14 om 12:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beste even je imei nummer naar mij sturen in een pm kan ik je van meer info voorzien !
ook of ie te unlocken is en of er een icloud lock opzit ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 gelocked | IrmavanderKleij | iPhone algemeen | 1 | 21-05-12 23:35 |
terug activatiescherm na installeren ifile en winterboard | uyt95 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-01-12 20:46 |
iPhone: iphone gelocked | nnniiiccc | Jailbreak | 6 | 25-01-11 22:12 |
Na update vast in activatiescherm! | Marcell95 | iPhone algemeen | 16 | 10-08-10 20:05 |
iPhone 3G: Iphone gelocked | DeepFritz | Unlock | 2 | 15-10-09 10:05 |
|
|