//

sim kaart kan niet gelezen worden - simcard reader stuk

sim kaart kan niet gelezen worden - simcard reader stuk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Mijn Iphone 5 (ios 8.1.2) sim card reader is stuk. In de winkel gaven ze mij een mogelijke oplossing --> de DFU mode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-14, 15:44
kingcurtis kingcurtis is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 3
Exclamation sim kaart kan niet gelezen worden - simcard reader stuk

Dag allemaal,

Mijn Iphone 5 (ios 8.1.2) sim card reader is stuk. In de winkel gaven ze mij een mogelijke oplossing --> de DFU mode gebruiken om misschien deze opnieuw te laten werken.

Domme oplossing achteraf bekeken. De DFU mode gebeurde zonder problemen, waardoor de iphone zich terug opstartte.

Nu moet ik de taal- het land- het netwerk instellen, dit is allemaal geen probleem. Tot ik bij de simkaart terecht kwam. Ik kan geen enkele simkaart lezen doordat de reader stuk is.

Mijn vraag is of iemand me kan helpen om de iphone terug te gebruiken als Ipod, mails,... BELLEN DUS NIET, DAT GAAT NIET MEER. Eventueel omzeilen??? Ik weet het niet meer.

Hopelijk kan ik rekenen op jullie interessante ideeën en theoriën.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-14, 17:48
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

is je simkaart reader kapot of zit er een imei lock op ? is het toestel simlockvrij ? probeer een een nieuwe simkaart contact op de sim wil ook wel eens slijten of probeer eens iets duns achter de sim te leggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone sim kan niet geactiveerd worden iJohnnyboy iPhone algemeen 5 03-11-16 13:20
iPhone 4: Sim-kaart gelocked met pin, kan niet meer in itunes? Mer Unlock 1 27-02-13 21:15
Iphone 4S KPN micro sim kan niet worden geactiveerd Schon368 KPN 9 26-11-11 09:09
Kan Sim-kaart niet vinden littlemonsterr iPhone algemeen 0 19-10-11 14:42
Iphone 3G Sim-Kaart connector stuk, activeren lukt niet zonder simkaart?! HELP PLZZ tokgoz70 iPhone algemeen 2 30-08-11 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.