//

iPhone 4 met jailbreak, unlocken in originele staat

iPhone 4 met jailbreak, unlocken in originele staat discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4 gekregen van een familielid. De iPhone komt uit Amerika en heeft een jailbreak. Is het mogelijk om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-15, 10:43
Krijntje80 Krijntje80 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 5
Standaard iPhone 4 met jailbreak, unlocken in originele staat

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4 gekregen van een familielid. De iPhone komt uit Amerika en heeft een jailbreak. Is het mogelijk om de iPhone te unlocken zonder een jailbreak zodat het te synchroniseren is met iTunes? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om na een jailbreak de iPhone weer in de originele staat te herstellen.

Groet,

Krijntje80.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-15, 10:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krijntje80 Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om na een jailbreak de iPhone weer in de originele staat te herstellen.
In de originele staat herstellen kan heel simpel met een iTunes herstel in DFU mode. Als die iPhone 4 een softwarematige SIM-unlock heeft (alleen mogelijk met modem firmware 01.59.00) dan is die SIM-unlock foetsie na het herstel.
  #3  
Oud 16-03-15, 11:03
Krijntje80 Krijntje80 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je antwoord timosha. De iPhone heeft alleen een jailbreak en geen unlock. Dus ik kan de iPhone herstellen. Kan ik daarna via een IMEI nummer de iPhone laten unlocken? En waar zou dat kunnen?
  #4  
Oud 16-03-15, 11:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krijntje80 Bekijk bericht
Dus ik kan de iPhone herstellen.
Dat kan.

Citaat:
Kan ik daarna via een IMEI nummer de iPhone laten unlocken? En waar zou dat kunnen?
In dit forum, "Unlock", staan een aantal topics over een IMEI-unlock voor een Amerikaanse iPhone 4. Ga daar eens kijken. Succes gewenst.
  #5  
Oud 16-03-15, 11:11
Krijntje80 Krijntje80 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 5
Standaard

Thanks, zoek ik op!!
  #6  
Oud 16-03-15, 11:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krijntje80 Bekijk bericht
Thanks...
De rien. Succes verder.
Reageren

Labels
iphone 4, jailbreak, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: spoed iphone zonde originele sim unlocken barbarella Unlock 14 31-01-11 21:27
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken tremmal Unlock 10 30-01-11 13:35
iPhone: trug naar originele staat gaat niet??? HELP sensation Jailbreak 5 11-08-08 17:46
Iphone herstellen naar originele staat Questor Unlock [archief] 5 11-01-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.