iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: iphone werkt niet meer ( deel 2 ) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16432-iphone-werkt-niet-meer-deel-2-a.html)

MisterM24 16-07-08 12:02

iphone werkt niet meer ( deel 2 )
 
zou na een nachtje rust vandaag weer opnieuw geprobeerd maar nog steed werkt het niet.
Via itunes geprobeerd te herstellen met de shift knop en dan een restore 1.1.3 en zelf lager maar elke keer een probleem vastgesteld error 20
gewoon herstellen zonder shift werkt , en dan komt er een beetje beweging in de iphone en wordt er gevraagt of ik de pincode wil invoeren.
( moet de simkaart die mee is geleverd gebruiken en dat doe ik dan ook )
maar nadat ik de pincode heb ingevuld zegt itunes dat de simkaart niet goed is en kan ik er dus niet inkomen via itunes dan moet ik hem weer loskoppelen en begint alles opnieuw.
Ik denk dat de iphone dus unlocked moet worden voor de simkaart die ik heb (KPN)
Maar via ilberty lukt het niet , eerst na dat itunes de iphone heeft hersteld staat de iphone in de herstel mode , als hij klaar is dan staat hij in de normale mode ( volgens ilberty) maar als ik dan wil rebooten of iets anders via ilberty dan lukt dat niet omdat itunes de iphone hem na een paar tellen niet meer herkend en uit itunes gooit .

Hoe kan ik eerst mijn iphone simkaart vrij maken zodat hij mijn (KPN) kaart herkend ??

Ziphone lukt ook niet want hij kan de iphone gewoon weg niet vinden in het begin, later wel maar dan zelfde probleem als bij ilberty na verloop van tijd gooit itunes de phone eruit en kan Ziphone er niets meer mee


Ga nu GSM tarck bellen waar de iphone vandaan komt en hoe hij simlock vrij is gemaakt

Thx :(

Michael 16-07-08 12:05

Zit je niet toevallig op 2.0 met je iPhone?

iphonemark 16-07-08 12:12

Ik zou de iphone resetten zoals elders op dit forum staat, ZONDER SIMKAART. Dan iliberty plus firmware 1.1.4 erop.

MisterM24 16-07-08 12:23

He Michael,

ja er is perongeluk door itunes 2.0 op gezet. alleen hij doet helemaal niets meer zelfs ilberty en ziphone kunnen niets, hoelang duurt het rebooten ongeveer.

Michael 16-07-08 12:26

Je zult een oudere versie van itunes op je PC moeten zetten Lees hier meer over om je probleem op te lossen FAQ

MisterM24 16-07-08 13:26

als ik een ouder versie vann itunes erop zet zegt hij dat hij de iphone niet kan gebruiken omdat itunes 7.7 of hoger vereist is
Dus ook dit schiet niet op
En Nu
Ik heb ook geprobeerd zonder simkaart maar dan pakt itunes hem niet op

HELP ME !

AAIRWIN 16-07-08 13:40

ik heb bijna hetzelfde ik heb alles op de stappenlijst gevolgd en krijg elke keer de onbekende 20 foutmelding, ben er al de hele ochtend mee bezig

MisterM24 16-07-08 13:52

ben nu zover dat ik geen foutmelding 20 meer krijg maar ik zit nu op foutmelding 1601
ben deze al eens eerder ergens tegengekomen weet alleen niet meer waar
ben nu zonder simkaart bezig
heb

MisterM24 16-07-08 13:53

net GSMtrack aan de lijn gehad en die zeggen dat ik moet wachten tot de nieuwe software beschikbaar is en dat ik hem dan kan rebooten
en anders heb ik niets meer aan mijn iphone

lulkoek volgens mij maar goed .

oplossing graag melden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.