//

iphone werkt niet meer ( deel 2 )

iphone werkt niet meer ( deel 2 ) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) zou na een nachtje rust vandaag weer opnieuw geprobeerd maar nog steed werkt het niet. Via itunes geprobeerd te herstellen met de shift knop en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-08, 12:02
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard iphone werkt niet meer ( deel 2 )

zou na een nachtje rust vandaag weer opnieuw geprobeerd maar nog steed werkt het niet.
Via itunes geprobeerd te herstellen met de shift knop en dan een restore 1.1.3 en zelf lager maar elke keer een probleem vastgesteld error 20
gewoon herstellen zonder shift werkt , en dan komt er een beetje beweging in de iphone en wordt er gevraagt of ik de pincode wil invoeren.
( moet de simkaart die mee is geleverd gebruiken en dat doe ik dan ook )
maar nadat ik de pincode heb ingevuld zegt itunes dat de simkaart niet goed is en kan ik er dus niet inkomen via itunes dan moet ik hem weer loskoppelen en begint alles opnieuw.
Ik denk dat de iphone dus unlocked moet worden voor de simkaart die ik heb (KPN)
Maar via ilberty lukt het niet , eerst na dat itunes de iphone heeft hersteld staat de iphone in de herstel mode , als hij klaar is dan staat hij in de normale mode ( volgens ilberty) maar als ik dan wil rebooten of iets anders via ilberty dan lukt dat niet omdat itunes de iphone hem na een paar tellen niet meer herkend en uit itunes gooit .

Hoe kan ik eerst mijn iphone simkaart vrij maken zodat hij mijn (KPN) kaart herkend ??

Ziphone lukt ook niet want hij kan de iphone gewoon weg niet vinden in het begin, later wel maar dan zelfde probleem als bij ilberty na verloop van tijd gooit itunes de phone eruit en kan Ziphone er niets meer mee


Ga nu GSM tarck bellen waar de iphone vandaan komt en hoe hij simlock vrij is gemaakt

Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-08, 12:05
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zit je niet toevallig op 2.0 met je iPhone?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 16-07-08, 12:12
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Ik zou de iphone resetten zoals elders op dit forum staat, ZONDER SIMKAART. Dan iliberty plus firmware 1.1.4 erop.
  #4  
Oud 16-07-08, 12:23
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

He Michael,

ja er is perongeluk door itunes 2.0 op gezet. alleen hij doet helemaal niets meer zelfs ilberty en ziphone kunnen niets, hoelang duurt het rebooten ongeveer.
  #5  
Oud 16-07-08, 12:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je zult een oudere versie van itunes op je PC moeten zetten Lees hier meer over om je probleem op te lossen FAQ
  #6  
Oud 16-07-08, 13:26
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

als ik een ouder versie vann itunes erop zet zegt hij dat hij de iphone niet kan gebruiken omdat itunes 7.7 of hoger vereist is
Dus ook dit schiet niet op
En Nu
Ik heb ook geprobeerd zonder simkaart maar dan pakt itunes hem niet op

HELP ME !
  #7  
Oud 16-07-08, 13:40
AAIRWIN AAIRWIN is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

ik heb bijna hetzelfde ik heb alles op de stappenlijst gevolgd en krijg elke keer de onbekende 20 foutmelding, ben er al de hele ochtend mee bezig
  #8  
Oud 16-07-08, 13:52
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

ben nu zover dat ik geen foutmelding 20 meer krijg maar ik zit nu op foutmelding 1601
ben deze al eens eerder ergens tegengekomen weet alleen niet meer waar
ben nu zonder simkaart bezig
heb
  #9  
Oud 16-07-08, 13:53
MisterM24 MisterM24 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

net GSMtrack aan de lijn gehad en die zeggen dat ik moet wachten tot de nieuwe software beschikbaar is en dat ik hem dan kan rebooten
en anders heb ik niets meer aan mijn iphone

lulkoek volgens mij maar goed .

oplossing graag melden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na vervangen glas en Digitizer werkt een deel touchscherm niet meer dolf999 iPhone algemeen 8 27-03-12 20:55
onderste deel scherm werkt niet jaap11 iPhone algemeen 3 16-04-10 15:40
Deel van touchscreen werkt niet Sjupan iPhone algemeen 17 23-09-09 18:34
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.