//

Hoe kom ik van een APAC lock af?

Hoe kom ik van een APAC lock af? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik heb van een vriendin een Iphone 4 overgekocht die zij bij een abbo van Vodafone kreeg. Helemaal nieuw en geen simlock: ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-15, 18:03
Floora Floora is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard Hoe kom ik van een APAC lock af?

Hallo iedereen

Ik heb van een vriendin een Iphone 4 overgekocht die zij bij een abbo van Vodafone kreeg. Helemaal nieuw en geen simlock: ik gebruik nu al 2 jaar een Ben-simkaartje.

Afgelopen zomer ben ik voor werk naar Thailand geweest en heb daar een Thaise simkaart aangeschaft. Deze deed het niet, en na 3 telefoonwinkels en een Applestore was ik wijzer dat er een 'APAC' lock op de Iphone zit. Oftewel, geblokeerd in Asia and Pacific Regions.

Terug in NL heb ik Vodafone en Apple lastig gevallen, maar die weten niet van het bestaan van APAC af...

Het lukt me niet dit online ergens zelf te controleren, maar vond wel een unlockservice (digitalunlocking.com) á 25 dollar.

Wie heeft er raad?

Groetjes, Flora
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-15, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floora Bekijk bericht
...was ik wijzer dat er een 'APAC' lock op de Iphone zit. Oftewel, geblokeerd in Asia and Pacific Regions.
Dat is het equivalent van een EMEA-lock (EMEA = Europe, Middle East & Africa). Die iPhone werkt alleen met SIM-kaarten van gecertificeerde providers uit APAC en EMEA.
  #3  
Oud 17-09-15, 18:11
Floora Floora is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is het equivalent van een EMEA-lock (EMEA = Europe, Middle East & Africa). Die iPhone werkt alleen met SIM-kaarten van gecertificeerde providers uit APAC en EMEA.

Mijn Iphone werkt dus alleen met providers uit EMEA, die uit APAC zijn allemaal geblokeerd.
  #4  
Oud 17-09-15, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floora Bekijk bericht
Mijn Iphone werkt dus alleen met providers uit EMEA, die uit APAC zijn allemaal geblokeerd.
Die iPhone zou moeten werken met alle door Apple gecertificeerde providers. Welke dat in Azië zijn weet ik niet. In Nederland zijn dat T-Mobile, Vodafone en KPN. Maar niet Tele 2 bijvoorbeeld.
  #5  
Oud 17-09-15, 19:29
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

zijn alle 2 redelijk simpel en goedkoop te simunlocken en let op met online een simunlocker zoeken zitten veel scammers tussen dus betalen en weg geld ...

beter even met mij of senna ofzo contact opnemen en vragen voor een unlock
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help hoe kom ik aan een echte i phone angelique100 Archief 3 02-03-11 12:13
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount nico_van_wijk Archief 3 25-12-09 23:35
Hoe kom je in een map ? djtcc Jailbreak apps en thema's 1 27-08-08 11:58
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand daaf Archief 4 24-08-08 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.