iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html)

silverjax 20-07-08 02:03

Als ik mijn iPhone update naar 2.0 gaan dan al mijn contact/sms/email/installer apps weg?

Michael 20-07-08 02:03

Als je al gepwnd bent maar ook niet gepwnd hoef je niet eerst up te daten naar 2.0
De niet gepwnde iphones moeten eerst gepwnd worden met pwnage 1.1 of winpwn

inny 20-07-08 02:03

hey mod's...where all very happy!...don't be to tight...al snap ik wel dat de draadjes wel heel snel gaan zo...maar misschien komen we er niet allemaal even gemakkelijk uit...

maakt niet uit, zie maar of je laat staan;)
Indro

CasaMan 20-07-08 02:04

ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?

http://i33.tinypic.com/j7g97b.jpg

En dan zeggen ze dat ik fail :P Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer ;) kijk die iphone er vaag uitzien dan..

Michael 20-07-08 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverjax (Bericht 146755)
Als ik mijn iPhone update naar 2.0 gaan dan al mijn contact/sms/email/installer apps weg?

Ja alles is weg dus een kwestie van syncen met itunes

mobilelord 20-07-08 02:04

ja...
maar geen actie
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 146751)
Gebruik je de laatste fw 2.0 van apple eindigend op 347


maartenvs 20-07-08 02:06

Krijg weer een fijne 1600 error in iTunes :( maar eens even op zoek gaan om dit probleem te tackelen :)

Michael 20-07-08 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan (Bericht 146758)
ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?

http://i33.tinypic.com/j7g97b.jpg

En dan zeggen ze dat ik fail :P Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer ;) kijk die iphone er vaag uitzien dan..

Nee zet je iphone in recovery mode

BadSide 20-07-08 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan (Bericht 146758)
ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?

En dan zeggen ze dat ik fail :P Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer ;) kijk die iphone er vaag uitzien dan..

Ik denk dat je ff in DFU mode moet gaan, en dan pijltje naar rechts??

mwagena 20-07-08 02:07

hmm mijn mail app crashed als ik die open... :S
anderen ook last van?

Jellez 20-07-08 02:07

Antwoord alsjeblieft eens deze vraag, al vaker gesteld!!

Modbreak:
Het is hier geen instant helpdesk. Als je eisen hebt ben je hier aan het verkeerde adres


Ik krijg:

Cannot find bootloader v3.9

Heb hem gedownload, maar wat dan nog ermee doen? Waarom vind die hem niet?! Dank je voor de hulp!

matthijst 20-07-08 02:08

Popt steeds een terminalvenster op: Er kan geen nieuwe pseudo-tty worden geopend.
iPhone is gekoppeld, met dat connect to itunes schermpje...

Jordy 20-07-08 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 146763)
Ik denk dat je ff in DFU mode moet gaan, en dan pijltje naar rechts??

Nope dan begint ie weer opnieuw.

douwe99 20-07-08 02:08

Die van mij is geupdate maar nu is hij niet simlockvrij. Ik kan er niks mee omdat de simlock er weer op zit... wat nu?

BadSide 20-07-08 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jellez (Bericht 146765)
Antwoord alsjeblieft eens deze vraag, al vaker gesteld!!

Ik krijg:

Cannot find bootloader v3.9

Heb hem gedownload, maar wat dan nog ermee doen? Waarom vind die hem niet?! Dank je voor de hulp!

Ik heb er geen ervaring mee.. maar als er geen readme is.. en je kan niet bladeren, moet je hem denk ik in dezelfde map als Pwnage Tool zetten?

iTommie 20-07-08 02:08

Goedenavond (en wat voor een!) allen!!!

Kan iemand mij een goede link geven voor de 2.0 firmware? Dan ka ik heb hier updaten met de pwnage tool!

Kan niet wachten!

Bedankt alvast ;)

Jellez 20-07-08 02:09

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jellez
Antwoord alsjeblieft eens deze vraag, al vaker gesteld!!

Ik krijg:

Cannot find bootloader v3.9

Heb hem gedownload, maar wat dan nog ermee doen? Waarom vind die hem niet?! Dank je voor de hulp!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 146771)
Ik heb er geen ervaring mee.. maar als er geen readme is.. en je kan niet bladeren, moet je hem denk ik in dezelfde map als Pwnage Tool zetten?

Heeft geen map
En heb echt geen idee. Toch bedankt. Iemand anders?

BadSide 20-07-08 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTommie (Bericht 146772)
Goedenavond (en wat voor een!) allen!!!

Kan iemand mij een goede link geven voor de 2.0 firmware? Dan ka ik heb hier updaten met de pwnage tool!

Kan niet wachten!

Bedankt alvast ;)

Die is Michael nu aan 't uploaden :)

ErikCreative 20-07-08 02:10

Krijg hier ook foutmelding 1600

iTommie 20-07-08 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 146776)
Die is Michael nu aan 't uploaden :)

Top! Thanx..!

Dan nog ff een lekker bakkie koffie halen :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.