//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) humm het mag dan verleideijk wezen maar voordat ik weet dat installer het op 2.0 doet begin ik er nog ff niet aan... ff vraagjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #941  
Oud 21-07-08, 07:31
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

humm het mag dan verleideijk wezen maar voordat ik weet dat installer het op 2.0 doet begin ik er nog ff niet aan...
ff vraagjes voor de experts:
ik neem aan dat ssh werkt na een jailbreak, iemand al geprobeert om gewoon installer erop te zetten? of is het filesystem echt significant anders dan 1.1.4 (ik dacht dat dat nieuwe systeem juist voor ondersteuning van de appstore was gemaakt) maar misschien weeer een flink stuk chownen? zo moeilijk kan het toch niet zijn?
ik mot geen 2,0 zonder iCopter hoor en natuurlijk persoonlijke background/summerboard en al mijn andere (7 pagina's ) apps... (ja jullie dachten dat Croiman een freak was )
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 21-07-08, 07:38
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Hee Sjowol Nee de installer gaat echt niet want de structuur van de iPhone sw is anders.
Maar vrees niet het komt eraan installer 4.0. SSH werkt prima. Maar we moeten weer on-topic.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #943  
Oud 21-07-08, 10:43
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Misschien echt een overbodige vraag, maar ik zie heel even door de bomen het bos niet meer...

Mijn iPhone 1.0 is geunlocked, activeerd en jailbreaked met iLiberty+.
Als ik nu de custom fw van Mischael erop wil zetten, moet ik dan wel of niet eerst winpwn gebruiken?
Zo ja, is er ook ergens een handleiding te vinden hoe dit te doen?

Sorry als deze vraag als eens is gesteld, hoop op een goed antwoord!
  #944  
Oud 21-07-08, 10:49
wolfie wolfie is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Misschien echt een overbodige vraag, maar ik zie heel even door de bomen het bos niet meer...

Mijn iPhone 1.0 is geunlocked, activeerd en jailbreaked met iLiberty+.
Als ik nu de custom fw van Mischael erop wil zetten, moet ik dan wel of niet eerst winpwn gebruiken?
Zo ja, is er ook ergens een handleiding te vinden hoe dit te doen?

Sorry als deze vraag als eens is gesteld, hoop op een goed antwoord!
in theorie kun je direct de custom fw van michael pakken maar als ik de ervaringen hier zo lees lijkt het verstandig eerst even met pwn 1.x te pwnen..

search even voor een handleiding van winpwn, al wijst dit progje zichzelf..
  #945  
Oud 21-07-08, 11:10
Mizzle Mizzle is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de "cowboy manier" toegepast: niks DFU of Recovery mode, gewoon in iTunes (7.7) op shift-herstel geklikt terwijl de iPhone verbonden was, even bladeren naar het juiste bestand en iTunes deed de rest... (flash mode, flashen etc). Geen garantie natuurlijk, maar hier werkt het als een tierelier (...beetje spannend was het wel...)
  #946  
Oud 21-07-08, 11:22
satria satria is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar satria
Standaard

Ik heb'm nu op 2.0, maar het rare is dat ik nu 2 fotobibliotheken heb waarvan van 1 de lokatie niet kan vinden ? Dat is door Itunes teruggezet. En de foto's die ik in mn telefoon zie zijn ook bijna allemaal gedraaid ?!?!?

Nog meer mensen met dit rare verschijnsel ?
  #947  
Oud 21-07-08, 11:28
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

ik heb een iphone 1.1.4, niet unlocked met winPwn nu wil ik naar 2.0 moet ik hem dan eerst unlocken met winpwn en dan de cusom firmware van michael erop zetten of kan ik glijk de costum firmware erop zetten?
  #948  
Oud 21-07-08, 11:29
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

heeft er iemand toevallig een mirror van de custom firmware? Tijdens het downen van rapidshare is 2 keer de verbinding weggevallen en nu zegt rapidshare dat ik mijn downloadlimiet bereikt hebt...

Ik zie dat er torrents in omloop zijn met custom firmware maar deze vertrouw ik natuurlijk niet

edit: Was vergeten dat ik de custom firmware gister al had gedownload voor de zekerheid.

2.0 werkt al weer op mijn iPhone.

Laatst gewijzigd door houseguru; 21-07-08 om 12:06.
  #949  
Oud 21-07-08, 11:55
metalmini metalmini is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar metalmini
Standaard

Is het nog steeds zo dat als ik wil upgraden van 1.1.2 naar 2.0 dat ik eerst de 2.0 (de maagdelijke versie) moet installeren. Daarna de pwner moet draaien (volgens de uitstekende wiki van iphoneclub) en daarna de aangepaste versie kan installeren?
  #950  
Oud 21-07-08, 12:12
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
heeft er iemand toevallig een mirror van de custom firmware? Tijdens het downen van rapidshare is 2 keer de verbinding weggevallen en nu zegt rapidshare dat ik mijn downloadlimiet bereikt hebt...

Ik zie dat er torrents in omloop zijn met custom firmware maar deze vertrouw ik natuurlijk niet

edit: Was vergeten dat ik de custom firmware gister al had gedownload voor de zekerheid.

2.0 werkt al weer op mijn iPhone.
haha ik ben nu de firmware aan het downloaden, ik ben wel erg zenuwachtig hopen dat het goed gaat maarja, als het fout gaat zijn er hier genoeg mensen die me kunnen helpen
  #951  
Oud 21-07-08, 12:13
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door REYEZ! Bekijk bericht
absoluut wat een geduld!

Alleen ik prijs mezelf ook geduldig.\Na een dag rommelen, lukt het me nog steeds niet. Maar ik hou niet op.

Ik heb het in recovery mode geprobeerd en via dfu mode en ik krijg steeds een error 6 of 1601.


Ik wil m nu eerst downgraden naar 1.1.4.

Is de beste manier via Downgrading 2.0 Firmware 1st generation iPhone 3.9/4.6 bootloader | AddictDownload.com ?
ik had dit ook voor. simpelste manier is terug uit DFU brengen (20 sec de 2 knoppen inhouden). dan wachten tot die opstart en dan aan de pc hangen. dan zou itunes moete openen en dan gewoon nieuwe custom FW opzetten.
zo lukte het bij mij!
  #952  
Oud 21-07-08, 12:21
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

misschien een stomme vraag / opmerking maar waarom wordt niet de complete iphone gewist?

Ik heb een upgrade gedaan van 1.1.4. Maar mijn Lockscreen heeft nog dezelfde custom afbeelding onder 2.0 als onder 1.1.4. Voor de duidelijkheid, ik heb deze afbeelding destijds ingesteld via de filmrol, of via SSH, weet niet meer exact. Het lijkt er dus op dat niet alles verloren gaat?

Of kan het komen dat ik mijn iphone weer gesynct / backup heb teruggezet met iTunes?
  #953  
Oud 21-07-08, 12:22
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

het is de laatste

Bij mij waren zelfs de wekkers die ik in had gesteld weer terug na een backup teruggezet te hebben
  #954  
Oud 21-07-08, 12:25
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

2 vragen:

1. Hoe moet ik dat dan weer opnieuw doen met die nieuwe versie van de pwnage tool ?
2. En blijven mijn gekochte Appstore games er gewoon op of niet?
  #955  
Oud 21-07-08, 12:29
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

1. met windows kan je niet met de tool werken
2. ja ze blijven, ze moet wel in je itunes zitten en niet alleen op je iPhone (mocht je alleen maar geïnstalleerd hebben via je iPhone, gewoon even synchroniseren met itunes)
  #956  
Oud 21-07-08, 12:31
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
het is de laatste

Bij mij waren zelfs de wekkers die ik in had gesteld weer terug na een backup teruggezet te hebben
Hier ook
  #957  
Oud 21-07-08, 12:39
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

belgianbull 2e vraag snap ik nu maar ik heb een mac laptop liggen daarmee had ik hem al gepwned maar hoe moet ik het nou met die nieuwe pwnage tool het doen gewoon weer hetzelfde neem ik aan ?
  #958  
Oud 21-07-08, 12:43
Frederic Frederic is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Geez, wat een eitje...
Hij heeft trouwens bij mij ook nog wat zaken geleerd van Pwnage 1.0 (waar bootloaders staan, of het legit iphone is, ...), want niet moeten beantwoorden.

Veel succes aan de toekomstige pwners. En maak je maar niet te druk.. het gaat allemaal vanzelf!
  #959  
Oud 21-07-08, 12:43
Fritzie Fritzie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Yes, gelukt met de CFW ! Had alleen wat problemen met de locatefunctie in Maps, blijkbaar thuis ineens geen genoeg bereik meer, met 1.1.4 had ik geen problemen !?! Op mn werk werkt t prima!
  #960  
Oud 21-07-08, 12:47
hugy hugy is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 14
Standaard

weet iemand hoe ik van restore mode naar dfu mode kan gaan? als ik power en home knop gebruik gaat hij uit ik zit al op 2.0 maar kom niet uit restore mode.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.